Jak nauczyciele radzą sobie z nową podstawą programową?

Pierwsi absolwenci liceów uczeni historii po nowemu właśnie zdali maturę. Eksperci zbadali jak zadziałała nowa podstawa programowa.
Jak nauczyciele radzą sobie z nową podstawą programową?
Nie wszyscy dopasowali metody nauczania do nowego programu/ fot. pixabay.com

Pierwsi absolwenci liceów uczeni historii po nowemu właśnie zdali maturę. Zgodnie z reformą w gimnazjum naukę zakończyli na I wojnie światowej, w liceum dostali rok na zapoznanie się z resztą - aż do wejścia Polski do NATO i UE - podaje "Gazeta Wyborcza".

Funkcjonowanie reformy zbadali historycy z Pracowni Historii Instytutu Badań Edukacyjnych. Według nich nauczyciele coraz chętniej pracują z materiałami źródłowymi, ale pozostają zbyt wierni podręcznikom. Nie wszyscy dopasowali metody nauczania do nowego programu.

 


KOMENTARZE (2)ZOBACZ WSZYSTKIE

oczywiście nawiązuje do starej podstawy programowej z historii , ktorej tresci korelowały z podstawą z jezyka polskiego.

rodzic, 2015-07-18 08:18:28 odpowiedz

Historia w gimnazjum kończy się na I wojnie, a na języku polskim omawia się Holocaust i Powstanie Warszawskie! Czy może to ktos wytłumaczyć?

rodzic, 2015-07-18 08:14:33 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE