PARTNER PORTALU
  • BGK

Jak nauczyciele radzą sobie z nową podstawą programową?

  • PAP    17 lipca 2015 - 06:28
Jak nauczyciele radzą sobie z nową podstawą programową?

Nie wszyscy dopasowali metody nauczania do nowego programu/ fot. pixabay.com

Pierwsi absolwenci liceów uczeni historii po nowemu właśnie zdali maturę. Eksperci zbadali jak zadziałała nowa podstawa programowa.




Pierwsi absolwenci liceów uczeni historii po nowemu właśnie zdali maturę. Zgodnie z reformą w gimnazjum naukę zakończyli na I wojnie światowej, w liceum dostali rok na zapoznanie się z resztą - aż do wejścia Polski do NATO i UE - podaje "Gazeta Wyborcza".

Funkcjonowanie reformy zbadali historycy z Pracowni Historii Instytutu Badań Edukacyjnych. Według nich nauczyciele coraz chętniej pracują z materiałami źródłowymi, ale pozostają zbyt wierni podręcznikom. Nie wszyscy dopasowali metody nauczania do nowego programu.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!






KOMENTARZE (2)

  • rodzic, 2015-07-18 08:18:28

    oczywiście nawiązuje do starej podstawy programowej z historii , ktorej tresci korelowały z podstawą z jezyka polskiego.
  • rodzic, 2015-07-18 08:14:33

    Historia w gimnazjum kończy się na I wojnie, a na języku polskim omawia się Holocaust i Powstanie Warszawskie! Czy może to ktos wytłumaczyć?