Kampania Nasze Ciepło

Kampania Nasze Ciepło ma informować mieszkańców o korzyściach płynących z ogrzewania budynków z wykorzystaniem ciepła sieciowego.
Kampania Nasze Ciepło

Z ciepła sieciowego, pochodzącego z elektrociepłowni Pruszków, korzysta aż 60 proc. mieszkańców Pruszkowa, Piastowa i Komorowa.

Duże zainteresowanie, jakim cieszą się dni otwarte w elektrociepłowni Pruszków, pokazują, że społeczność lokalna jest zainteresowana tym, jak się produkuje i dystrybuuje ciepło do mieszkań i domów.

Kampania Nasze Ciepło jest pierwszą tego typu akcją skierowaną do mieszkańców Pruszkowa, Piastowa i Komorowa. Patronat nad nią objął Urząd Miejski w Pruszkowie.

Sieć cieplna należąca do Vattenfall Heat Poland w tym rejonie ma łączną długość ok. 70 km. Do największych klientów spółki, która jest właścicielem elektrociepłowni Pruszków i lokalnej sieci cieplnej, należą Pruszkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Spółdzielnia Mieszkaniowa w Piastowie oraz Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Zieleń Miejska“ Sp. z o.o.

W ramach kampanii uruchomiono także platformę internetową www.vattenfall.pl/naszecieplo. Stanowi ona źródło wiedzy na temat produkcji i dystrybucji ciepła sieciowego w Pruszkowie, Piastowie i Komorowie.

Integralnym elementem kampanii jest program edukacyjny Akademia Ciepła skierowany do uczniów klas IV-VI ze szkół podstawowych w Pruszkowie, Piastowie i Komorowie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Bioleux Polska dostarczy kazdej Gminie do 3 MW ciepla po 10 gr/kWh

gminne cieplo, 2011-04-07 11:18:09 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE