PARTNER PORTALU
  • BGK

Kampania Puszczy Knyszyńskiej

  • PAP    4 kwietnia 2011 - 09:19
Kampania Puszczy Knyszyńskiej

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna, położonej w Podlaskiem, Puszczy Knyszyńskiej, zachęcająca turystów do jej odwiedzania.




Pojawiły się bilbordy, w mediach spoty reklamowe, a na portalach społecznościowych specjalne profile puszczy. Kampania, skierowana głównie do mieszkańców Białegostoku i Warszawy, to część projektu „Poznajemy siebie, promujemy siebie” realizowanego przez Lokalną Grupę Działania „Puszcza Knyszyńska” oraz Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Białymstoku.

W ramach kampanii na ulicach Białegostoku i stolicy pojawiło się sto bilbordów. Wybór miast nie był przypadkowy.

Puszcza leży niecałe 5 kilometrów od granic Białegostoku, stąd pomysł, aby promować ją w tym mieście. Co roku przyjeżdża też wielu turystów z Warszawy, jednak w stolicy puszcza ciągle jest nierozpoznawalna.

Hasło kampanii w Białymstoku to „Puszcza Knyszyńska tuż za miastem”, a w Warszawie: „Puszcza Knyszyńska – bogactwo możliwości”.

Na bilbordach pokazane są aktywności, które można podjąć na terenie puszczy. To jazda konna lub na rowerze, pływanie kajakiem a także wędrówki piesze. Dodatkową atrakcją w puszczy ma być przejażdżka zabytkową kolejką wąskotorową, która jest obecnie modernizowana, a uruchomiona zostanie najprawdopodobniej latem.

W promocji mają też pomóc dwa wydawnictwa, które powstały w ramach projektu, a udostępnione zostaną zainteresowanym najprawdopodobniej w czerwcu.

Pierwsze, to przewodnik po Puszczy Knyszyńskiej, w którym opisane są wszystkie szlaki piesze, rowerowe, konne i kajakowe. Znajdują się w nim także informacje o gminach, zabytkach i pomnikach przyrody na terenie puszczy.

To również „Wielka Księga tradycji kulinarnych Puszczy Knyszyńskiej” opisująca specyfikę i tradycję kulinarną regionu, np. co jadano na tutejszych dworach, a co spożywali zamieszkujący te tereny Żydzi czy Tatarzy.

W książce można też znaleźć przepisy na nalewki czy regionalne przysmaki, np. tatarskie pierekaczewniki. Projekt „Poznajemy siebie, promujemy siebie” będzie realizowany do końca tego roku.

Całkowity koszt projektu to 1,5 mln zł, a dofinansowany został z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. Wkład unijny stanowi 90 proc.

Pozostała część, to wkład własny samorządów.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (2)

  • Alfre, 2012-02-29 09:20:03

    A w Gm. Gródek mieszkańcy nie mają wodociągow, a do kibelka chodzą za stodołę. Czy to chcą zobaczyć turyści?
  • ZAUROCZONA, 2011-04-04 09:39:24

    Właściwie to jej nie trzeba promować, bo jest tak niepowtarzalna i wyjątkowa, że przebywanie tam to sama przyjemność!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.