PARTNER PORTALU
  • BGK

Nauczyciele chcą awansu i wyższych pensji

  • Przegląd prasy/Dziennik Gazeta Prawna    7 listopada 2012 - 07:32
Nauczyciele chcą awansu i wyższych pensji

Rząd proponuje, aby nauczyciele, którzy kontynuują dotychczasową ścieżkę awansu, zyskali możliwość jej uzupełnienia przez pełnienie zadań związanych z działaniem szkoły.




Mogliby zostać tzw. liderami. Na taką propozycję zgadzają się oświatowe związki zawodowe, choć również przedstawiają własne rozwiązania - pisze „Dziennik Gazeta Prawna".

Tego rodzaju rozwiązania musiałyby być połączone z automatycznie wyższym wynagrodzeniem.

Samorządy nie chcą jednak słyszeć o kolejnych pomysłach związkowców. Uważają, że nauczyciele powinni być zatrudniani nie na podstawie mianowania, ale umowy o pracę - podaje „Dziennik Gazeta Prawna".

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (3)

  • pllo, 2012-11-09 07:07:08

    Masz rację. To są zwykłe pasożyty. Nie łudź się, jaszcze nikt nie zaczynał zmian od siebie. Okopali się w tych gminach, powiacikach, województwach i stolicy na całe pokolenia i poświęcą wszystko i wszystkich by tak pozostało. Ciągle będą mas zwodzić tymi mżonkami dostatniego życia i bonusami extra... od państwa które polego tyko na janosikowaniu. Zabiorą Tobie i oddadzą mnie lub odwrotnie, pobierająć przy tym sowitą marżę dla siebie.  rozwiń
  • Eterno Vagabundo, 2012-11-09 00:15:10

    Rządzie ! Nie rób cyrku Z politycznej sceny. Nie podwyższaj zarobków, Tylko obniż ceny.
  • jolanta1, 2012-11-07 19:03:31

    Jeśli nauczyciele mają być zatrudniani na umowę o pracę, to również trzeba ich tak traktować - MIEJSCE PRACY kochani samorządowcy i konkretna płaca. Chyba nie myślicie, że nauczyciele będą pracować na najniższej krajowej. Jest jedno rozwiazanie: obciąć sobie pensje, diety i te wszystkie inne przywil...eje, zwolnić polowę urzędników, a pieniędzy będzie w bród. Jak długo mamy utrzymywac tej wszelkiej maści nierobów, no bo przecież nie chcecie się panowie porównywac do ciężko pracujących nauczycieli?  rozwiń