Pionkami realizują promocyjny scenariusz

"Wszędobyl rybnicki" - to tytuł edukacyjnej gry planszowej, promującej Rybnik. Dzięki niej można "zwiedzić" miejscową bazylikę, czy "przepłynąć" kajakiem rzekę Rudę. Scenariusz " gry współtworzyli pracownicy Wydziału Promocji i Informacji Urzędu Miasta.

Gra przeznaczona jest dla 2-4 osób. Uczestnicy zabawy po rzucie kostką przesuwają się pionkiem po trasie, przebiegającej przez najbardziej charakterystyczne miejsca w Rybniku.

Zatrzymując się na specjalnych polach, gracze otrzymują komendy zawarte w opisie gry. "Jesteś na Placu Wolności. Zachwyciły Cię fontanny. Oglądając je, wpadłeś przez przypadek do wody, musisz się przebrać. Wracasz na start" - głosi jedna z nich.

Jak wyjaśnia rzeczniczka magistratu, "Wszędobyl Rybnicki" wpisuje się w linię promocyjną miasta, które od ponad roku ma własną maskotkę - niebiesko-białego szczupaka Rybka - i wydało książkę z jej przygodami. "Wszędobyl rybnicki" jest dostępny w rybnickich księgarniach i niektórych sklepach z zabawkami.

Rybnik jest kolejnym miastem, który postawił na promocję za pomocą gry planszowej. W Polsce najgłośniejszym takim przypadkiem była Gdynia, która w 2008 roku została pierwszym polskim miastem w elitarnym gronie 22 metropolii świata na planszy gry "Monopoly Świat".

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.