Podlaskie miasta walczą o reklamę

  • wrotapodlasia.pl/GK
  • 28-04-2011
  • drukuj
Łomża wspólnie ze Szczytnem i Międzyrzecem Podlaskim chce zdobyć pieniądze na promocję. W planach jest wspólna witryna internetowa i kalendarz imprez kulturalnych a także reklama w mediach.
Podlaskie miasta walczą o reklamę

Miasta opracowują swoje mocne i słabe punkty by wypracować wspólną strategię rozwoju turystyki. Powstanie portal internetowy, reklama w mediach i kalendarz imprez kulturalnych.

W każdym z miast będzie można poznać ofertę turystyczną pozostałych partnerów.

Miasta złożyły wniosek do programu Rozwój Polski Wschodniej i liczą na dofinansowanie w wysokości dziewięćdziesięciu procent z potrzebnego miliona złotych. Udział własny, czyli sto tysięcy złotych Łomża, Szczytno i Międzyrzec wyłożą wspólnie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE