Śląskie: gminy wybrały rozwiązania IT do zarządzania administracją

Gmina Jaworzno wybrała konsorcjum spółek Madkom i Rekord SI do realizacji projektu "e-Urzędy - utworzenie zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji publicznej wraz z zapewnieniem świadczenia usług drogą elektroniczną" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Prace zostaną wykonane za 2 399 554,20 zł brutto.

Gmina Miasta Jaworzno wraz z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (JST) - gmina Sosnowiec, gmina Tarnowskie Góry, gmina Świerklaniec, gmina Wielowieś, gmina Zbrosławice - realizuje projekt "e-Urzędy - utworzenie zintegrowanego systemu wspomagania zarządzaniem w administracji publicznej wraz z zapewnieniem świadczenia usług drogą elektroniczną".

Czytaj też: Wykluczenie cyfrowe ubogich to stereotyp?

Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ma na celu podniesienie świadomości obywateli oraz promocję wzrostu wykorzystania elektronicznych usług publicznych świadczonych przez JST, podniesienie wiedzy i umiejętności pracowników JST, wzrost wymiany korespondencji elektronicznej przychodzącej i wychodzącej, wzrost liczby e-usług świadczonych przez JST oraz wdrożenie w JST rozwiązań informatycznych - systemów dziedzinowych wspierających świadczenie samorządowych.

Czytaj też: MPiPS wprowadzi elektroniczną wymianę informacji pomiędzy urzędami

Do przetargu zgłosiło się konsorcjum spółek Madkom oraz Rekord SI, które zaproponowały wykonanie zlecenia za 2 399 554,20 zł brutto. Gmina szacowała koszty zadania na 2 399 554,20 zł bez VAT.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE