Umowa na szkolenia dla urzędników

W ramach unijnego projektu „Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku” 237 pracowników ratusza weźmie udział w szkoleniach.
Umowa na szkolenia dla urzędników
Urząd Miejski w Grudziądzu pozyskał w 2009 r. z programu operacyjnego kapitał ludzki 1,4 mln zł na szkolenia i studia podyplomowe dla pracowników magistratu.

W ramach zadania 40 urzędnikom dofinansowano studia podyplomowe. Kolejnym elementem realizacji przedsięwzięcia są szkolenia specjalistyczne m.in. z zakresu zamówień publicznych, procedur wydawania decyzji administracyjnych oraz finansów i księgowości.

Około 115 urzędników zostanie przeszkolona z zakresu formalnych procedur administracyjnych i specyfiki merytorycznej przygotowywanych decyzji, tak by wydawane akty administracyjne były jak najwyższej jakości.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE