PARTNER PORTALU
  • BGK

Biletomat nie działa - pasażerowie nie płacą

  • Przegląd Prasy/Gazeta Wyborcza Poznań    11 stycznia 2013 - 07:29
Biletomat nie działa - pasażerowie nie płacą

Poznańscy radni uznali, że jeśli biletomat w autobusie nie działa to pasażerowie nie powinni dostawać mandatu za jazdę bez biletu.




Jak informuje radny Szymon Szynkowski vel Sęk w poznańskiej "Gazecie Wyborczej" sytuacja z biletomatami w Poznaniu to kompromitacja Zarządu Transportu Miejskiego.

- Pasażerowie nie powinni być jej ofiarą. Proponuję, by nie odpowiadali za to, że nie mogli kupić biletu przez awarię biletomatu - mówi dla "GW" Szynkowski.

Według radnego w komunikacji miejskiej powinna obowiązywać podobna zasada, jak w strefie płatnego parkowania: jeśli kierowca zaparkował koło niedziałającego parkomatu, dzwoni do Zarządu Dróg Miejskich i zgłasza jego awarię. Nie musi szukać działającego parkomatu, nie dostanie też mandatu.

Rada miasta jednogłośnie przyjęła stanowisko w sprawie biletomatów. Radni chcą, by ZTM zaczął rozpatrywać na korzyść pasażerów odwołania ukaranych mandatem za jazdę bez biletu, którego nie udało im się kupić przez awarię biletomatu - podaje "GW".

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.