PARTNER PORTALU
  • BGK

Dzień dobry. Ruszamy! Miejski przewoźnik edukuje pasażerów dowcipnymi spotami (wideo)

  • PAP/MN    2 września 2017 - 10:57
Dzień dobry. Ruszamy! Miejski przewoźnik edukuje pasażerów dowcipnymi spotami (wideo)
Cała kampania została zorganizowana i przeprowadzona bez ponoszenia żadnych kosztów. (fot. youtube)

Cztery krótkie, dowcipne spoty poświęcone działaniu komunikacji miejskiej oraz zagrożeniom w tramwajach i autobusach przygotował z myślą o swoich pasażerach MPK Poznań.




• W ciągu kilku dni zamieszczone w sieci filmy obejrzano w sumie ponad milion razy.

• Przedsięwzięcie jest pomysłem samych motorniczych i kierowców.

• Hasło kampanii znaleźć można w pojazdach, na pojazdach oraz w wiatach przystankowych.

Kampania "Dzień dobry. Ruszamy!" ma zmienić postrzeganie kierowców i motorniczych w stolicy Wielkopolski. Dzięki spotom pasażerowie mogą się przekonać, dlaczego tramwaj ucieka spóźnialskim sprzed nosa, oraz dlaczego każdy powinien reagować na przypadki wandalizmu w pojazdach komunikacji miejskiej.

Rzeczniczka MPK Poznań Iwona Gajdzińska powiedziała, że przedsięwzięcie jest pomysłem samych motorniczych i kierowców, którzy postanowili zawalczyć o swój, lepszy niż dotąd, wizerunek.

Podkreśliła też, że cała kampania została zorganizowana i przeprowadzona bez ponoszenia żadnych kosztów. W spotach, które można zobaczyć na facebookowym profilu MPK, zagrali pracownicy spółki. Filmy można oglądać na monitorach w tramwajach i autobusach, w lokalnej telewizji, a także - w skróconej wersji - w niektórych kinach.

Jeden z filmów pokazuje motorniczego tramwaju, który zamiast odjechać o czasie z pasażerami, czeka na kolejne, spóźnione osoby, a nawet osobiście pomaga im wejść do pojazdu. "Gdy motorniczy poczeka - wszyscy się spóźnimy" - wyjaśnia lektor spotu.

Kolejne filmy wskazują na problem kierowców zastawiających swoimi autami torowisko i wandali w pojazdach komunikacji miejskiej. Dowodzą też, że "kiedy motorniczy ostro hamuje, ratuje życie i zdrowie swoich pasażerów".

Od początku tygodnia umieszczone w sieci spoty obejrzano w sumie ponad milion razy.

Hasło kampanii znaleźć można w pojazdach, na pojazdach oraz w wiatach przystankowych. Iwona Gajdzińska podkreśliła, że prowadzona kilka lat temu akcja wyjaśniająca m.in. przy pomocy plakatów, dlaczego tramwaje i autobusy nie są w stanie czekać na spóźnionych pasażerów, zaowocowała mniejszą liczbą skarg związanych z tego typu zdarzeniami.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.