Dzień dobry. Ruszamy! Miejski przewoźnik edukuje pasażerów dowcipnymi spotami (wideo)

Cztery krótkie, dowcipne spoty poświęcone działaniu komunikacji miejskiej oraz zagrożeniom w tramwajach i autobusach przygotował z myślą o swoich pasażerach MPK Poznań.
Dzień dobry. Ruszamy! Miejski przewoźnik edukuje pasażerów dowcipnymi spotami (wideo)
Cała kampania została zorganizowana i przeprowadzona bez ponoszenia żadnych kosztów. (fot. youtube)

• W ciągu kilku dni zamieszczone w sieci filmy obejrzano w sumie ponad milion razy.

• Przedsięwzięcie jest pomysłem samych motorniczych i kierowców.

• Hasło kampanii znaleźć można w pojazdach, na pojazdach oraz w wiatach przystankowych.

Kampania "Dzień dobry. Ruszamy!" ma zmienić postrzeganie kierowców i motorniczych w stolicy Wielkopolski. Dzięki spotom pasażerowie mogą się przekonać, dlaczego tramwaj ucieka spóźnialskim sprzed nosa, oraz dlaczego każdy powinien reagować na przypadki wandalizmu w pojazdach komunikacji miejskiej.

Rzeczniczka MPK Poznań Iwona Gajdzińska powiedziała, że przedsięwzięcie jest pomysłem samych motorniczych i kierowców, którzy postanowili zawalczyć o swój, lepszy niż dotąd, wizerunek.

Podkreśliła też, że cała kampania została zorganizowana i przeprowadzona bez ponoszenia żadnych kosztów. W spotach, które można zobaczyć na facebookowym profilu MPK, zagrali pracownicy spółki. Filmy można oglądać na monitorach w tramwajach i autobusach, w lokalnej telewizji, a także - w skróconej wersji - w niektórych kinach.

Jeden z filmów pokazuje motorniczego tramwaju, który zamiast odjechać o czasie z pasażerami, czeka na kolejne, spóźnione osoby, a nawet osobiście pomaga im wejść do pojazdu. "Gdy motorniczy poczeka - wszyscy się spóźnimy" - wyjaśnia lektor spotu.

Kolejne filmy wskazują na problem kierowców zastawiających swoimi autami torowisko i wandali w pojazdach komunikacji miejskiej. Dowodzą też, że "kiedy motorniczy ostro hamuje, ratuje życie i zdrowie swoich pasażerów".

Od początku tygodnia umieszczone w sieci spoty obejrzano w sumie ponad milion razy.

Hasło kampanii znaleźć można w pojazdach, na pojazdach oraz w wiatach przystankowych. Iwona Gajdzińska podkreśliła, że prowadzona kilka lat temu akcja wyjaśniająca m.in. przy pomocy plakatów, dlaczego tramwaje i autobusy nie są w stanie czekać na spóźnionych pasażerów, zaowocowała mniejszą liczbą skarg związanych z tego typu zdarzeniami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE