Fragment ul. Marszałkowskiej w Warszawie zamknięty

17 listopada br. zostanie zamknięta wschodnia jezdnia ulicy Marszałkowskiej, na odcinku Sienkiewicza – Rysia. Linie autobusowe 151, 171, 520, N42, N45 i N95 zostaną skierowane na trasy objazdowe. Jezdnia będzie zamknięta prawdopodobnie do 21 listopada br.
Fragment ul. Marszałkowskiej w Warszawie zamknięty
W nocy z piątku na sobotę zamknięta dla ruchu zostanie wschodnia jezdnia ul. Marszałkowskiej w rejonie ul. Świętokrzyskiej. Przez około tydzień wzmacniane będą ściany szczelinowe budowanej stacji II linii metra - poinformował stołeczny ratusz.

Zamknięty odcinek ul. Marszałkowskiej (w kierunku ul. Królewskiej) można ominąć ul. Emilii Plater lub al. Jana Pawła II - poinformował stołeczny ratusz. Możliwy będzie dojazd do ulicy Złotej i Sienkiewicza oraz wyjazd z ul. Rysiej w kierunku Królewskiej.

Bez przeszkód będą kursowały tramwaje a także metro. Swoje trasy zmienią autobusy, ale tylko w kierunku północnym. Od sobotniego poranka autobusy linii 151, 171 i 520 pojadą trasami objazdowymi przez ulice: Kruczą, Szpitalną i Mazowiecką a na ul. Marszałkowską wrócą Królewską. Natomiast autobusy linii nocnych (N42, N45 i N95) zostaną skierowane na trasy objazdowe już w nocy z piątku na sobotę (z 16 na 17 listopada).

Zamknięcie związane jest z dodatkowym wzmocnianiem ścian szczelinowych budowanej stacji Świętokrzyska. Prace potrwają do 23 listopada.

Na początku października w rejonie skrzyżowania ul. Szkolnej i Świętokrzyskiej osunął się grunt, ewakuowano wówczas dwa budynki; pomieszczenia opuściło ponad sto osób. Po wzmocnieniu gruntu przez wykonawcę centralnego odcinka II linii metra AGP Metro Polska lokatorzy wrócili do swoich mieszkań.

Budowany obecnie centralny odcinek II linii metra połączy lewo- i prawobrzeżną Warszawę; ma mieć siedem stacji - Rondo Daszyńskiego, Rondo ONZ, Świętokrzyska, Nowy Świat, Powiśle, Stadion i Dworzec Wileński.

Umowę na projekt i budowę centralnego odcinka II linii metra stołeczny ratusz podpisał z włosko-turecko-polskim konsorcjum Astaldi, Gulermak i PBDiM Mińsk Mazowiecki w październiku 2009 r. Koszt inwestycji to 4,17 mld zł. Zgodnie z harmonogramem prace mają się zakończyć w październiku 2013 r. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE