Gdańska Organizacja Turystyczna odpowie za system informacji turystycznej i lotniskowej

Nadchodzą zmiany w funkcjonowaniu systemu informacji lotniskowej w Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Od 1 czerwca br. zarówno za system informacji turystycznej, jak i lotniskowej odpowiadać będzie Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT).
Gdańska Organizacja Turystyczna odpowie za system informacji turystycznej i lotniskowej

Na mocy porozumienia Portu Lotniczego i GOT znajdujący się w Terminalu T1 (hala przylotów) punkt Informacji Turystycznej, przejmie obowiązki Informacji Lotniskowej funkcjonującej dotychczas w innym miejscu. Celem przedsięwzięcia jest usprawnienie procesu uzyskania informacji turystyczno - lotniskowej przez pasażerów i osoby oczekujące w jednym punkcie, który będzie zarządzany przez GOT.

W związku z powyższym Informacja Turystyczna i Lotniskowa czynna będzie 24 h na dobę przez cały tydzień. Uruchomiona zostanie również całodobowa infolinia (801 066 808), dzięki której będzie można uzyskać niezbędne informacje nt. aktualnej sytuacji samolotów odlatujących i przylatujących z/do Gdańska.

Warto podkreślić, iż punkt informacji w dalszym ciągu będzie świadczył usługi sprzedaży Karty Turysty, materiałów promocyjnych, biletów ZTM oraz innych produktów.

Zatem 1. czerwca br. - w związku z Dniem Dziecka Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza szczególnie małych pasażerów na ciekawe atrakcje. Przez cały dzień na zainteresowanych będą czekały słodkie upominki i gadżety. Główną atrakcję dla zainteresowanych będzie malowanie buzi, które odbędzie się w godz. 11.00 - 15.00.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE