Głośniki mylą pasażera

  • Przegląd prasy/Życie Warszawy/PAP
  • 10-12-2010
  • drukuj
W stołecznych autobusach, tramwajach i metrze coraz częściej słyszymy błędne zapowiedzi przystanków. Jest to mylące zwłaszcza dla przyjezdnych i osób niedowidzących.
Głośniki mylą pasażera

Inny problem, to zapowiedzi np. podczas postoju na czerwonym świetle lub gdy pojazd jest już za anonsowanym przystankiem. Jednych to denerwuje, innych śmieszy pisze „Życie Warszawy”.

Kuriozalnym przypadkiem był autobus, w którym kierowca pomylił kierunki i przystanki następowały, według komunikatów głosowych, w odwrotnej kolejności.

Przewoźnicy zgodnie twierdzą, że winny jest system informatyczny, który ma błędy i trzeba je naprawić. Prowadzący pojazd nie ma podczas jazdy możliwości ingerencji w jego działanie.

Zarząd Transportu Miejskiego nalicza jednak kary za złe informowanie pasażerów podczas jazdy i zachęca do informowania o takich przypadkach. Należy podać datę, miejsce i numer boczny pojazdu.

Producent systemu obiecuje rychłe usunięcie wad, jest więc nadzieja, że wkrótce pasażerowie będą dobrze informowani podczas jazdy komunikacją miejską w Warszawie – czytamy w „Życiu Warszawy”.

 


KOMENTARZE (3)ZOBACZ WSZYSTKIE

ludzie to wiecznie narzekaja. nie bylo glosnikow to im sie nie podobalo, sa to tez zle. a moze tak cieplo sie ubrac i zaczac chodzic spacerkiem do pracy !! wtedy nie bedziecie kaprysic !

kulka śnieżna, 2010-12-10 09:42:20 odpowiedz

no ale gdzie tak jest?

tramwajek, 2010-12-10 09:20:03 odpowiedz

To jest chore!Jak można tak mylić ludzi?Na pierwszym miejscu powinien być pasażer!W szczególności ten,który potrzebuje pomocy.Mam nadzieję,że nie pozostawią pasażerów samym sobie a błędy systemu będą naprawione.

lokomotywa, 2010-12-10 07:28:30 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE