Kielecka komunikacja miejska oferuje bilety za 1 zł

Pasażerowie komunikacji miejskiej w Kielcach korzystając z pomocy bezpłatnej aplikacji mobilnej płacą za bilet 1 zł. Promocja trwa do końca roku lub wyczerpania oferty.
Kielecka komunikacja miejska oferuje bilety za 1 zł
Promocyjne bilety może nabyć za pomocą aplikacji mobilnej. (fot. Martyn Jandula / Shutterstock.com)

Ogólnopolska akcja przejazdów komunikacją miejską za 1 zł w stolicy województwa świętokrzyskiego jest organizowana już drugi raz.

"Celem akcji (…) jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie użytkowników telefonów do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych. Dzięki aplikacji mobilnej mogą skutecznie omijać kolejki do kas i kupować bilety z pominięciem tak uciążliwych czynności, jak odliczanie drobnych czy szukanie otwartego punktu sprzedaży" - tłumaczył Łukasz Bardyszewski z firmy mPay, która organizatorem promocji.

Aby kupić bilet w promocyjnej cenie wystarczy uruchomić mPay w komórce, a następnie wybrać miasto. "W kolejnym kroku użytkownik wybiera dowolny portfel Masterpass, na przykład mPay Wallet, jako formę płatności i potwierdza zakup wprowadzając kod PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w mPay" - wyjaśnił Bardyszewski. Dodał, że za płatność kartą nie jest pobierana prowizja.

W niższej cenie można kupić bilety jednorazowe i jednogodzinne, których koszt mieści się w przedziale od 1,10 zł do 5 zł. Promocja trwa do końca roku lub do wyczerpania voucherów, których przygotowano 100 tys. Bilety można kupować wielokrotnie.

W Kielcach z aplikacji mobilnej mPay do kupowania biletów można korzystać od 20 lipca 2017 r. Moment startu systemu przypadł na trwającą wówczas pierwszą edycje promocji "Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay". Promocja zakończyła się pod koniec sierpnia br. W stolicy województwa świętokrzyskiego za pomocą aplikacji mobilnej można kupować również bilety parkingowe.

Zbigniew Michnicki z Zarządu Transportu Miejskiego w Kielcach w rozmowie z PAP podkreślił, że podczas pierwszej edycji promocji sprzedano mało biletów, ponieważ okres trwania akcji był krótki. "Teraz prawdopodobnie liczba sprzedanych biletów będzie kilkadziesiąt razy większa" - zaznaczył.

W całym kraju w akcji promocyjnej bierze udział ponad 20 miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE