Koleje chcą zarabiać na reklamach

Koleje Mazowieckie zaoferują firmom wykorzystanie powierzchni na pociągach i w punktach sprzedaży na indywidualne kampanie reklamowe - informują kolejarze.
Władze spółki uznały, że firma posiada atrakcyjne powierzchnie reklamowe. Ich najnowszą propozycją jest emisja spotów w pociągach. Monitory LCD zainstalowane są w elektrycznych zespołach trakcyjnych; w jednym znajduje się 9 monitorów.

Na pociągach główną formą reklamy jest grafika zewnętrzna. Dostępna powierzchnia to po 60 m z każdej strony pociągu. Spółka posiada również prawie 200 punktów sprzedaży możliwych do wykorzystania w celach reklamowych. Jak poinformowano, ostatnio na taką formę reklamy zdecydowała się jedna z sieci komórkowych.

KM codziennie uruchamiają ok. 700 pociągów i przewożą ponad 4 mln pasażerów dojeżdżających do pracy i szkoły.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE