Kontrolerzy MPK uczą pasażerów... kultury osobistej

Kontrolerzy MPK już nie tylko sprawdzają bilety. Postanowili też uczyć pasażerów kultury osobistej.

- Wczoraj w tramwaju nr 10, podczas kontroli biletów jedna z kontrolerek kazała, by młodzież zajmująca miejsca siedzące, ustąpiła je starszym pasażerom. Chciałabym pochwalić postawę pracowników MPK - pisze w liście do redakcji czytelniczka "Gazety Wrocławskiej".

Okazuje się, że kontrolerzy MPK przechodzą szereg systematycznych szkoleń dotyczących właściwej i kompleksowej obsługi pasażera. Powinni udzielić podróżującym komunikacją miejską odpowiedzi na przykład odpowiedzi na temat poszczególnych tras czy postaw prawnych działania MPK. 

 - Uczulamy kontrolerów, że ich praca nie kończy się na sprawdzeniu biletu. Ich zadaniem jest także budowa pozytywnego wizerunku MPK, między innymi poprzez komunikację z pasażerami, gdyż są obserwowani w swojej pracy przez osoby trzecie - mówi Agnieszka Korzeniowska z MPK.

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Bardzo ładnie pani kontrolerka zareagowała, ale czy przemknęło jej przez głowę, że mogła trafić na naprawdę chorego młodego człowieka, któremu po takim wystąpieniu zrobiłoby się przykro. Nie chciałabym, aby ustępował mi miejsca młody chory człowiek, kiedy ja co prawda starsza, ale świetnie się czuję... i naprawdę mogę podróżować nie siedząc. rozwiń

ziuta, 2014-02-15 12:05:18 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU