Metropolie tną wydatki na promocję

  • "Rzeczpospolita"
  • 15-12-2009
  • drukuj
Wydatki na działania marketingowe wielkich miast spadną w przyszłym roku o 20 proc., bo zmniejszą się dochody z podatków.

Budżet działań promocyjnych Szczecina ma być niższy o 1,2 mln zł. W tym wynosi 6 mln zł. Krakowskie Biuro Festiwalowe, organizujące najważniejsze imprezy, w 2010 r. dostanie 25 mln zł (miało 30,9 mln zł). O 600 tys. zł więcej otrzyma za to Biuro Marketingu Turystycznego (w sumie 4 mln zł) tego miasta.

Budżet na promocję Lublina spadnie o 20 proc., do 4 mln zł. Warszawa planowanych wydatków nie chce ujawniać, zasłaniając się brakiem uchwalonego budżetu. W planie bieżących wydatków na 2010 r. ma na promocję 35,8 mln zł. W tej kategorii w budżecie 2009 r. widniało 40,8 mln. Wydatki na promocję za granicą (m.in. w CNN) pewnie spadną z 12,2 do 8,4 mln zł.

Wyjątkiem mogą być Katowice. Wydatki Wydziału Informacji i Promocji wyniosą 6 mln zł – około 520 tys. zł więcej niż w tym roku. „Na przyszły rok zarezerwowaliśmy 4,3 mln zł na promocję związaną z kandydowaniem do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016” – mówi „Rzeczpospolitej” Danuta Kamińska, skarbnik Katowic.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE