Mieszkańcy Krakowa szybciej i łatwiej zgłoszą problemy Zarządowi Zieleni Miejskiej

„Collectively” – to nowa platforma komunikacji między mieszkańcami a Zarządem Zieleni Miejskiej. Daje ona możliwość zgłaszania problemów i pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni. Aplikację mobilną promuje hasło „Moje miasto – moja sprawa”.
Mieszkańcy Krakowa szybciej i łatwiej zgłoszą problemy  Zarządowi Zieleni Miejskiej
Nowa platforma to narzędzie, które pozwala mieszkańcom zgłaszać sprawy wymagające interwencji Zarządu Zieleni Miejskiej, np. wywóz śmieci czy posprzątanie danego obszaru (fot. pixabay.com)

–  W mieście brakowało kanału informacji, dzięki któremu – za pomocą mapy – mieszkańcy mogą zgłaszać problemy. Aplikacja „Collectively” ma za zadanie pokazać, że wspólnie możemy rozwiązywać problemy. Platforma pozwala w przyjemny sposób kontrolować to, co się dzieje w mieście – mówi Łukasz Pawlik, zastępca dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej. 

Nowa platforma to narzędzie, które pozwala mieszkańcom zgłaszać sprawy wymagające interwencji Zarządu Zieleni Miejskiej, np. wywóz śmieci czy posprzątanie danego obszaru. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i daje możliwość w szczegółowo sprawdzić działania użytkowników.

– Dzięki „Collectively” możemy samodzielnie zaproponować akcję społeczną lub sprawdzić działania innych użytkowników – dodaje Pawlik.

Jak zapewnia Zarząd Zieleni Miejskiej, platforma w przyszłości ma się rozwijać i mieć dodatkowe funkcje, m.in. automatyczną współpracę z kolejnymi instytucjami, automatyczną kwalifikację zgłoszeń.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android w sklepie Google Play i w przeglądarce internetowej na stronie: kolektywnie.org. Użytkownicy systemu iOS będą musieli zaczekać na platformę do listopada.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE