Pachnące przystanki komunikacji miejskiej

  • Przegląd prasy/PAP/Puls Biznesu
  • 07-03-2013
  • drukuj
Aromatycznie będzie w marcu na 50 wybranych przystankach komunikacji miejskiej w największych polskich miastach. Wśród pasażerów będzie się unosić zapach mięty towarzyszący reklamom aerozolu na zatkany nos.
Pachnące przystanki komunikacji miejskiej

Sprzedawcy perfumują sklepy, banki oraz galerie - informuje „Puls Biznesu".

Badania pokazują, że jeśli klient akceptuje unoszący się wokół niego zapach, to jest w stanie spędzić w sklepie nawet 20 proc. więcej czasu - zachwala Wojciech Grendziński, wiceprezes firmy IMS, zajmującej się m.in. aromamarketingiem.

IMS to przedstawiciel amerykańskiego dystrybutora zapachów używanych w marketingu - ScentAir. Firma ma w bazie 1,6 tys. woni stworzonych przez domy perfumeryjne.

W Polsce zwabiły część centrów handlowych - pachną stołeczne: Klif i CH Gocław, także Galeria Łódzka, ale również i sklepy poszczególnych marek. Jak zdradza Grendziński, prowadzone są także rozmowy z bankami, które do swoich oddziałów chcą wprowadzić zapachy uspokajające.

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Usługę pachnących przystanków jako jedyna firma w Polsce wykonuje Commercial Communications! IMS nie ma takich narzędzi, wypada sprawdzić źródło informacji!

CC, 2013-03-16 08:13:50 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU