Stadiony szukają sponsorów

  • Przegląd prasy/Dziennik Gazeta Prawna
  • 02-07-2012
  • drukuj
Operatorzy wszystkich nowych aren chcą jak najszybciej sprzedać prawa do nazw. Mogą liczyć na od 6 do 10 mln zł rocznie od sponsorów.
Stadiony szukają sponsorów
Nikt nie ma wątpliwości, że nowo wybudowane stadiony Euro 2012 w Warszawie, Gdańsku, we Wrocławiu i przebudowany w Poznaniu zdały egzamin – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

Ale wbrew pozorom właśnie teraz zaczyna się dla nich najtrudniejszy okres. Przez kolejne lata trzeba będzie tak nimi zarządzać, by były w stanie na siebie zarabiać. Miesięczny koszt ich utrzymania wynosi ok. 4,5 mln zł.

Operatorzy stadionów we Wrocławiu, w Warszawie i Poznaniu prowadzą zaawansowane negocjacje z firmami, a ich efekty poznamy być może w ciągu kilku tygodni – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

Dotychczas na sprzedaż prawa do nazwy zdecydował się tylko Gdańsk. Wiadomo, że Polska Grupa Energetyczna wyłożyła 35 mln zł na okres 5 lat.

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

To się nazywa satrapia gospodarcza godna Słońca Peru. PGE wykłada KASĘ, ALE OD PAŹDZIERNIKA WNIOSKUJE O PODWYŻSZENIE TARYFY, A OD 12014 ROKU UWALNIAJĄ CENY ENERGII, KTÓRE POSZYBUJĄ WYSOKO PONAD STADION!!! WITAJ BIEDNY POLAKU W BANTUSTANIE. Jak nie znasz etymologii tego słowa polecam słownik... rozwiń

gklewski, 2012-07-02 08:47:52 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU