Tarnów walczy z zimą. Mieszkańcy mogą zgłaszać problemy przez telefon

Nadzór przez całą dobę, służby w gotowości. Tak w największym skrócie można opisać przygotowanie Tarnowa do „Akcji Zima”. Dodatkowo w Urzędzie Miasta powstała specjalna grupa, która koordynuje całe przedsięwzięcie.
Tarnów walczy z zimą. Mieszkańcy mogą zgłaszać problemy przez telefon

Dzięki 11-osobowej grupie pracowników Urzędu Miasta Tarnowa, telefony od mieszkańców przyjmowane będą przez 24 godziny na dobę - uruchomiony został specjalny numer telefonu 511 956 620, pod który mieszkańcy również w nocy będą mogli zgłaszać interwencje dotyczące odśnieżania ulic, a także funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej, działającej na terenie miasta.

Czytaj też:  Zima to lustro, w którym odbijają się problemy samorządów

Ponadto, interwencje będzie można zgłaszać drogą elektroniczną na adres j.kluza@umt.tarnow.pl oraz do Biura Miejskiego Inżyniera Utrzymania Miasta w Centrum Usług Ogólnomiejskich na numery stacjonarne 14 6882574 i 14 6882576 (w godzinach pracy Urzędu Miasta).

Firmy odpowiedzialne za odśnieżanie miasta dysponują 10 pługopiaskarkami, 10 ciągnikami wyposażonymi w pługi i rozrzutniki, 2 koparko-ładowarkami oraz 5 samochodami ciężarowymi. Ich prace wspomoże 7 samochodów dostawczych. Łącznie na tarnowskich ulicach pracować będzie od 40 do 60 osób. W razie potrzeby w ich utrzymaniu pomogą im więźniowie.

Utrzymanie miasta w okresie zimowym (m.in. odśnieżanie) kosztuje miesięcznie od 300 do 800 tysięcy złotych, w zależności od intensywności opadów.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE