W Częstochowie ruszy program lojalnościowy dla mieszkańców

• Od końca 2016 roku częstochowianie będą mogli skorzystać z Samorządowego Programu Lojalnościowego, który zostanie zintegrowany z nową Częstochowską Kartą Miejską.
• Lokalne władze podpisały umowę z grupą LEW SA, która wdroży ten program.
 W Częstochowie ruszy program lojalnościowy dla mieszkańców
Program zintegrowany będzie z Częstochowską Kartą Miejską, która łączyć ma istniejące dotychczas karty Senior i Rodzina Plus (fot.czestochowa.pl)

Samorządowy Program Lojalnościowy zakłada możliwość gromadzenia punktów oraz ich zamianę na różne bonusy. Wymiany dokonać będzie można w objętych programem sklepach i centrach usługowych na terenie Częstochowy.

Program zintegrowany będzie z Częstochowską Kartą Miejską, która łączyć ma istniejące dotychczas karty Senior i Rodzina Plus, a dodatkowo zostanie wyposażona w możliwość gromadzenia punktów w ramach programu lojalnościowego. Dotychczasowe karty będę wymienianie na zintegrowaną Częstochowską Kartę Miejską do końca 2017 r.

"Częstochowa od lat konsekwentnie realizuje wizję stawania się nowoczesnym miastem, czego potwierdzeniem są zdobywane wyróżniania i wysokie miejsca w rankingach innowacyjnych miast, w tym w ostatnim samorządowym rankingu dziennika +Rzeczpospolita+" - powiedział prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk.

Wyraził przekonanie, że współpraca z grupą LEW oraz Wydziałem Zarządzania Politechniki Częstochowskiej to kolejny istotny krok w stronę budowy sprawnego systemu współpracy pomiędzy mieszkańcami, przedsiębiorcami i samorządem.

Szczegółowe zasady działania Programu zostaną przedstawione wraz z uruchomieniem pierwszej karty (foit.czestochowa.pl)
Szczegółowe zasady działania Programu zostaną przedstawione wraz z uruchomieniem pierwszej karty (foit.czestochowa.pl)

Szczegółowe zasady działania Programu zostaną przedstawione wraz z uruchomieniem pierwszej karty. Lokalne władze spodziewają się, że to nowoczesne rozwiązanie przyniesie miastu wymierne korzyści - poprzez wspieranie przedsiębiorczości oraz zwiększenie zainteresowania inicjatywami kulturalnymi, sportowymi i społecznymi.

Prezes grupy LEW Andrzej Basiak oświadczył, że wspieranie innowacyjności w Częstochowie na dla jego grupy szczególne znaczenie - właśnie w tego miasta wywodzi się jego firma.

"Celem Grupy LEW SA oraz należącej do niej spółki mPay od lat jest rozwój płatności mobilnych i nowoczesnych usług finansowych nie tylko lokalnie, ale również na skalę całego kraju. Dlatego mamy nadzieję, że pilotażowa edycja programu w Częstochowie stanie się ważnym punktem wyjścia dla realizacji podobnych projektów w innych miastach Polski" - powiedział Basiak.

Grupa LEW SA działa od 1993 roku i jest liderem na rynku rozwiązań terminalowych. Jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek sprzedaż doładowań telefonów komórkowych przez terminal w postaci telekodów. Firma posiada status Krajowej Instytucji Płatniczej.

W 2013 roku Spółka stała się posiadaczem większościowego pakietu w mPay SA jednocześnie wchodząc do branży FinTech, która wykorzystuje innowacyjne rozwiązania oraz oprogramowanie do oferowania usług finansowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.