PARTNER PORTALU
  • BGK

Wszystko o wodociągach w smartfonie

  • pt    3 lipca 2017 - 14:04
Wszystko o wodociągach w smartfonie
Aplikacja daje stały dostęp m.in. do informacji o występujących awariach czy jakości wody. (fot.mat.prasowe)

Spółka Saur Neptun Gdańsk przygotowała dla mieszkańców Gdańska i Sopotu bezpłatną aplikację, dzięki której otrzymują bieżące informacje o awariach, planowanych pracach czy jakości wody w kąpieliskach.




- Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, dlatego oprócz tradycyjnych kanałów komunikacyjnych jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter postanowiliśmy uruchomić kolejny – tworząc specjalną aplikację na urządzenia mobilne, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pozwala na kontakt z nami – podkreśla Guy Fournier, prezes Saur Neptun Gdańsk.

Aplikacja dedykowana jest mieszkańcom Gdańska i Sopotu, spółdzielniom mieszkaniowym, zarządcom wspólnot mieszkaniowych, radom dzielnic, a także turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach.

Jest ona całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam. Udostępniona została w dwóch najbardziej popularnych platformach urządzeń mobilnych: iOS – dostępna w AppStore oraz Android dostępna w Sklepie Play.

Aplikacja daje stały dostęp do informacji o najważniejszych wydarzeniach związanych z SNG, występujących awariach, jakości wody w wodociągach, terminach i zakresie planowych prac, jakości wody w kąpieliskach (Eko-plaża) czy cenach usług. Pozwala także na zgłaszania awarii.

 - Wszystkie dane prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG, co sprawia, że użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją. Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach wprowadzane przez dyspozytorów pogotowia, publikowane są jednocześnie we wszystkich kanałach informacyjnych spółki - zaznacza Jacek Kieloch, wiceprezes SNG.

Dodatkowo użytkownik otrzymał możliwość wyboru informacji ograniczonej do konkretnych dzielnic miasta.

W przypadku informacji o awariach prezentowane jest miejsce awarii wraz z przewidywanym czasem jej usunięcia oraz lokalizacją zastępczego punktu poboru wody - o ile taki występuje.

W przypadku wiadomości o jakości wody można otrzymać informacje o twardości wody oraz o ujęciu, z którego dany punkt jest zasilany.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!






×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.