PARTNER PORTALU
  • BGK

Wyniki Kolei Śląskich za rok 2017. Spółka przewiozła ponad 15 mln pasażerów

  • MIW    18 stycznia 2018 - 15:10
Wyniki Kolei Śląskich za rok 2017. Spółka przewiozła ponad 15 mln pasażerów
Pociągi Kolei Śląskich przewiozły w 2017 roku 15,7 mln pasażerów (fot. mat. KŚ)

Koleje Śląskie podsumowały ubiegły rok. Samorządowa spółka przewiozła w tym czasie 15,7 mln pasażerów, czyli o ponad 420 tysięcy więcej niż rok wcześniej.




- Każdego dnia przewoziliśmy średnio o ponad 1100 osób więcej niż rok wcześniej. To może oznaczać również prawie tyle samo samochodów mniej na ulicach i parkingach. Te liczby bardzo nas cieszą. Wskazują nam, że idziemy w dobrym kierunku, a jednocześnie mobilizują do dalszej ciężkiej pracy – mówi Wojciech Dinges, prezes Kolei Śląskich.

Jak informuje spółka, najwięcej podróżnych skorzystało z jej usług w październiku. W tym samym miesiącu odnotowano też największy wzrost względem analogicznego okresu z ubiegłego roku.

Czytaj: Rośnie liczba pasażerów kolei. Liderem wzrostów Łódzka Kolej Aglomeracyjna

- Jestem przekonany, że jest to efekt wprowadzonej i skutecznie realizowanej przez nas akcji promocyjnej w ramach kampanii „2017 – Rok Studenta w Kolejach Śląskich”. W tym miesiącu bowiem umożliwiliśmy studentom zakup biletu miesięcznego za złotówkę. Po danych statystycznych wiemy, że cel został osiągnięty, bo duża część żaków została z nami na kolejne miesiące – zarówno w listopadzie, jak i w grudniu 2017 roku mieliśmy więcej klientów niż pod koniec 2016 roku – komentuje prezes Dinges.

Przedstawiciele przewoźnika zwracają także uwagę na fakt, że w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy rozbudowywana została oferta handlowa spółki. Pojawiły się m.in. takie bilety, jak „10 godzin po sieci” wraz z wersją rowerową czy też trzy wersje EKObiletów Pociąg/Tramwaj/Autobus.

Czytaj: Samorządowe koleje wymieniają tabor. Pociągi EN57 odjadą do przeszłości

- Po upływie pewnego czasu i zaznajomieniu się pasażerów z naszymi nowymi propozycjami możemy stwierdzić, że bogactwo wyboru w tym przypadku przysparza wszystkim korzyści, tj. pasażerom daje dodatkowe możliwości wyboru, a transport publiczny ma więcej podróżnych – mówi Wojciech Dinges.

– Na wzrost liczby podróżnych wpływ mają także nasze działania promocyjne, nowa trasa do Zakopanego oraz nowe kanały sprzedaży przez aplikacje SkyCash i e-Podróżnik – dodaje prezes KŚ.

- Przez minione 12 miesięcy Koleje Śląskie udowadniały swoją przydatność i rolę zarówno dla całego regionu, jak i jego mieszkańców. Spółka pokazała też, że cały czas się rozwija – komentuje wynik przewoźnika Wojciech Saługa, marszałek województwa śląskiego.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.