11 chętnych do budowy trasy w Warszawie

Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych w Warszawie otrzymał 11 ofert w przetargu na projekt i budowę odcinka Trasy Świętokrzyskiej. Najtańsza należy do Bilfinger Infrastructure.
11 chętnych do budowy trasy w Warszawie
Fot. PTWP (Paweł Pawłowski)

Zadanie obejmuje fragment trasy na odcinku od ul. Wybrzeże Szczecińskie do ul. Zabranieckiej. Termin realizacji prac ma wynieść 28 miesięcy.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty mają być brane pod uwagę cena (80 proc.) oraz okres gwarancji (20 proc.). Najtaniej swoje usługi wycenił Bilfinger Infrastructure, który chce zrealizować inwestycję za 67,1 mln zł brutto.

Budżet inwestora wynosi dokładnie 125 mln zł brutto. Wszyscy wykonawcy zadeklarowali 84-miesięczny okres gwarancji. Wyjątkiem jest Polaqua, która wskazała 80 miesięcy.

Bilfinger Infrastructure to jedno z ostatnich aktywów w segmencie budowlanym, które chce sprzedać Bilfinger. Koncern planuje znaleźć kupca na polską spółkę w 2015 r.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Konsorcjum: Balzola Polska, Construcciones y Promociones Balzola - 83,62 mln zł

2. Konsorcjum: Metrostav, Vistal Gdynia - 85,12 mln zł

3. Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź - 116,93 mln zł

4. Polaqua - 106,93 mln zł

5. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB-Podbeskidzie, Ekonova - 79,61 mln zł

6. Konsorcjum: Budimex, Ferrovial Agroman - 84,87 mln zł

7. Bilfinger Infrastructure - 67,10 mln zł

8. Warbud - 76,75 mln zł

9. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 77,78 mln zł

10. Konsorcjum: Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty, Intop Warszawa, Intop Tarnobrzeg, Mabau Polska, Przedsiębiorstwa Budownictwa Lądowego Mazowieckie Mosty - 83,69 mln zł

11. Strabag - 75,97 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.