544 mln na przebudowę warszawskiej trasy

Konsorcjum Astaldi i Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów złożyło najkorzystniejszą ofertę na dostosowanie warszawskiej Trasy Armii Krajowej wraz z mostem Grota do parametrów drogi ekspresowej S8 - poinformowała GDDKiA. Oferta opiewa na ponad 544 mln zł.
544 mln na przebudowę warszawskiej trasy

Przebudowa Trasy Armii Krajowej ma objąć odcinek od węzła Powązkowska do węzła Modlińska. Przebudowa mostu Grota-Roweckiego ma umożliwić przeprowadzenie pięciu pasów ruchu w każdym kierunku: dwa dla drogi ekspresowej i trzy dla ruchu lokalnego. Ponadto most ma zostać dostosowany do ruchu pieszego i rowerowego.

"Dokumenty z postępowania przetargowego zostaną dziś przekazane do kontroli uprzedniej Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku braku odwołań pozostałych stron postępowania oraz pozytywnego wyniku kontroli, umowa z wykonawcą będzie mogła zostać podpisana już w kwietniu br." - poinformowała w poniedziałek GDDKiA. Wykonawca będzie miał 27 miesięcy na realizację zamówienia.

Oferta Astaldi i Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów to najniższa oferta w przetargu na przebudowę drogi - opiewa na 58 proc. kosztorysu inwestorskiego. GDDKiA na realizację tego zadania przeznaczyła 932 948 001,30 zł brutto. Najwyższa oferta - na kwotę ponad 1,7 mld zł brutto - została złożona przez konsorcjum firm Budimex i Ferrovial Agroman. W sumie w przetargu zostało złożonych sześć ofert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Jak zwykle za POrąbańców wybrano najtańszą ofertę, która jak zwykle okaże się najdroższa POnieważ partyjni kolesie będą kombinować jak wyrwać dla siebie jak największy "kawałek tortu". Interes Polski dla tych typków z Patologii Obywatelskiej nie ma żadnego znaczenia. Liczą się tylko ich ki...eszenie. Co chwilę w mediach ujawniane są takie właśnie Patologiczne "interesy". rozwiń

33, 2013-03-19 13:50:13 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE