Czym zajmie się Stalexport po wygaśnięciu koncesji na A4?

Nie możemy przedstawić akcjonariuszom alternatywy w postaci przeznaczenia wypracowanych zysków na inwestycje w inne drogowe projekty infrastrukturalne PPP zamiast wypłaty dywidendy – mówi Emil Wąsacz, prezes Stalexportu Autostrady.
Czym zajmie się Stalexport po wygaśnięciu koncesji na A4?
Fot. Pixabay.com

61-kilometrowym odcinkiem autostrady A4 Katowice – Kraków Stalexport Autostrada Małopolska – spółka zależna Stalexportu Autostrady – zarządza na podstawie zawartej w 1997 r. umowy koncesyjnej. Po jej wygaśnięciu – w 2027 r. – trasa zostanie przekazana państwu.

– O losie spółki w perspektywie wygaśnięcia koncesji na A4 zadecydują akcjonariusze. Jeśli będą perspektywy zainwestowania w rozwój, który przyniesie satysfakcjonujący zwrot, będzie to godne rozważenia – wskazał Wąsacz.

Zdaniem Wąsacza, państwo niesłusznie wykazuje aktywność w dziedzinach, w których jest słabe, a jest nieobecne tam, gdzie nie da się go zastąpić, czyli np. w strategii budowy dróg.

Więcej na ten temat tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

wezmą w zarząd/użytkowanie trasę kolejową Kraków-Katowice

kermo, 2015-12-09 16:56:53 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE