PARTNER PORTALU
  • BGK

Mariaż sportu i biznesu przy stadionie

  • GK    14 grudnia 2012 - 13:46
Mariaż sportu i biznesu przy stadionie

Przy modernizowanym Stadionie imienia Ernesta Pohla w Zabrzu na inwestorów czekają tysiące metrów kwadratowych do wynajęcia i uzbrojone działki.




- Stadion w Zabrzu ma szansę stać się nieodzownym punktem na mapie dla turystów odwiedzających Zabrze i całą aglomerację - twierdzi Tomasz Heryszek, dyrektor marketingu Górnika Zabrze.

Arena i jej najbliższa okolica tętniąca życiem - to pomysł Zabrza na udany mariaż sportu i biznesu. Na samym stadionie przewidziano ponad 10 tysięcy metrów kwadratowych do wynajęcia pod powierzchnie biurowe, konferencyjne i handlowe.

Na inwestorów czekają też dwie uzbrojone działki - potencjalne miejsce na centrum konferencyjne, bazę hotelową, czy inne - użyteczne również z punktu widzenia mieszkańców miasta - atrakcyjne miejsca.

- Ofertę zaprezentowaliśmy już na targach w Cannes i Monachium. Byliśmy też na II Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach. Dzięki dużej kampanii w internecie i radiu budujemy wizerunek Stadionu jako nie tylko areny sportowej, ale i biznesowej - mówi Tadeusz Dębicki, prezes spółki Stadionu w Zabrzu, firmy budującej obiekt, która będzie też jego operatorem.

W przyciągnięciu inwestorów, oprócz działań promocyjnych, mogą też pomóc obiektywne czynniki. Jednym z nich jest położenie stadionu i dobra sieć drogowa: bliskość autostrad A1 i A4 czy Drogowej Trasy Średnicowej. Ale warto pamiętać także o atrakcjach wokół budowanego obiektu.

W Zabrzu powstaje Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej, łączący światowej klasy obiekty dziedzictwa przemysłowego - m. in. zabytkową kopalnię GUIDO i ponad pięciokilometrowy podziemny szlak turystyczny. To wszystko w bezpośredniej bliskości stadionu.

Otoczenie stadionu w Zabrzu stwarza doskonałe warunki do prowadzenia hotelu, restauracji czy spa. Zbiegają się w tym miejscu sportowe emocje, tradycja piłkarska ale i dziedzictwa przemysłowego. Może on się stać wkrótce jednym z najbardziej rozpoznawalnych punktów na mapie regionu.

- To wszystko powoduje, że stadion z terenami inwestycyjnymi to bardzo interesujące miejsce dla biznesu - mówi Marzena Mielczarek, ekspertka ds. zarządzania obiektami hotelowymi.

Poszerzone funkcje stadionu, tereny pod inwestycje i wreszcie marka związanego ze stadionem klubu piłkarskiego - to pomysł Zabrza na stworzenie nowoczesnej unikatowej propozycji sprzedaży odpowiadającej współczesnym trendom marketingowym. W Polsce taki sposób myślenia o obiekcie sportowym i jego otoczeniu jest pionierski.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (2)

  • pogodny, 2012-12-18 16:12:11

    społeczeństwo Zabrza złożone z emerytów,rencistów ,bezrobotnych - super elita.Miasto wieczorami puste,jedyna rozrywka dla biednych - tanie piwo i imprezy w pustostanach.Chorzy bez opieki pałętają się po nocy - nie mogąc nigdzie otrzymać pomocy,,Jedyny pomysł to chyba rzucić się do brudnej Bytomki a...le w niej nawet nie da się utopić - taka gęsta od ścieków.Można jeszcze rzucić się do szybu Guido .Budujcie dalej stadion - jak długo mieszkańcy to wytrzymają ?  rozwiń
  • dokłdny, 2012-12-18 14:28:42

    A cóż to za marka "GORNIK" - bez przesady.A centrum konferencyjne - a jakie to będą konferencje? i kto do tego zadupia przyjedzie.Brudno,brzydko,śmierdzi spalinami w zimie i w lecie,drzewa wycięte ,rzeki zatrute.,zabytkowe kamienice się walą a oni centrum konferencyjne i stadion jak dla RE...ALU Madryt .No ale w tym szaleństwie jest metoda.Mamona!!!! dla wybranych.  rozwiń

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.