Mariaż sportu i biznesu przy stadionie

Przy modernizowanym Stadionie imienia Ernesta Pohla w Zabrzu na inwestorów czekają tysiące metrów kwadratowych do wynajęcia i uzbrojone działki.
Mariaż sportu i biznesu przy stadionie

- Stadion w Zabrzu ma szansę stać się nieodzownym punktem na mapie dla turystów odwiedzających Zabrze i całą aglomerację - twierdzi Tomasz Heryszek, dyrektor marketingu Górnika Zabrze.

Arena i jej najbliższa okolica tętniąca życiem - to pomysł Zabrza na udany mariaż sportu i biznesu. Na samym stadionie przewidziano ponad 10 tysięcy metrów kwadratowych do wynajęcia pod powierzchnie biurowe, konferencyjne i handlowe.

Na inwestorów czekają też dwie uzbrojone działki - potencjalne miejsce na centrum konferencyjne, bazę hotelową, czy inne - użyteczne również z punktu widzenia mieszkańców miasta - atrakcyjne miejsca.

- Ofertę zaprezentowaliśmy już na targach w Cannes i Monachium. Byliśmy też na II Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach. Dzięki dużej kampanii w internecie i radiu budujemy wizerunek Stadionu jako nie tylko areny sportowej, ale i biznesowej - mówi Tadeusz Dębicki, prezes spółki Stadionu w Zabrzu, firmy budującej obiekt, która będzie też jego operatorem.

W przyciągnięciu inwestorów, oprócz działań promocyjnych, mogą też pomóc obiektywne czynniki. Jednym z nich jest położenie stadionu i dobra sieć drogowa: bliskość autostrad A1 i A4 czy Drogowej Trasy Średnicowej. Ale warto pamiętać także o atrakcjach wokół budowanego obiektu.

W Zabrzu powstaje Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej, łączący światowej klasy obiekty dziedzictwa przemysłowego - m. in. zabytkową kopalnię GUIDO i ponad pięciokilometrowy podziemny szlak turystyczny. To wszystko w bezpośredniej bliskości stadionu.

Otoczenie stadionu w Zabrzu stwarza doskonałe warunki do prowadzenia hotelu, restauracji czy spa. Zbiegają się w tym miejscu sportowe emocje, tradycja piłkarska ale i dziedzictwa przemysłowego. Może on się stać wkrótce jednym z najbardziej rozpoznawalnych punktów na mapie regionu.

- To wszystko powoduje, że stadion z terenami inwestycyjnymi to bardzo interesujące miejsce dla biznesu - mówi Marzena Mielczarek, ekspertka ds. zarządzania obiektami hotelowymi.

Poszerzone funkcje stadionu, tereny pod inwestycje i wreszcie marka związanego ze stadionem klubu piłkarskiego - to pomysł Zabrza na stworzenie nowoczesnej unikatowej propozycji sprzedaży odpowiadającej współczesnym trendom marketingowym. W Polsce taki sposób myślenia o obiekcie sportowym i jego otoczeniu jest pionierski.

 


KOMENTARZE (2)ZOBACZ WSZYSTKIE

społeczeństwo Zabrza złożone z emerytów,rencistów ,bezrobotnych - super elita.Miasto wieczorami puste,jedyna rozrywka dla biednych - tanie piwo i imprezy w pustostanach.Chorzy bez opieki pałętają się po nocy - nie mogąc nigdzie otrzymać pomocy,,Jedyny pomysł to chyba rzucić się do brudnej Bytomki a...le w niej nawet nie da się utopić - taka gęsta od ścieków.Można jeszcze rzucić się do szybu Guido .Budujcie dalej stadion - jak długo mieszkańcy to wytrzymają ? rozwiń

pogodny, 2012-12-18 16:12:11 odpowiedz

A cóż to za marka "GORNIK" - bez przesady.A centrum konferencyjne - a jakie to będą konferencje? i kto do tego zadupia przyjedzie.Brudno,brzydko,śmierdzi spalinami w zimie i w lecie,drzewa wycięte ,rzeki zatrute.,zabytkowe kamienice się walą a oni centrum konferencyjne i stadion jak dla RE...ALU Madryt .No ale w tym szaleństwie jest metoda.Mamona!!!! dla wybranych. rozwiń

dokłdny, 2012-12-18 14:28:42 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE