Nazwa hali do kupienia na pięć lat

  • Przegląd prasy/Dziennik Bałtycki
  • 15-05-2010
  • drukuj
Zarząd gdańsko-sopockiej hali sportowej rozpoczyna 17 maja konkurs na sponsora tytularnego obiektu. Koszt tzw. naming rights oszacował na 26 mln zł. Listy z ofertą wysłał do kilkudziesięciu firm w kraju.

Zarząd zamierza sprzedać prawa na pięć lat. Na składanie wniosków firmy chcące wziąć udział w konkursie mają czas do 21 maja. Potem wybrani oferenci zapoznają się ze szczegółami umowy i będą mogli przedstawić swoje propozycje. Konkretne oferty mają według planów wpłynąć do 7 czerwca – informuje „Dziennik Bałtycki”.

Logo sponsora umieszczone zostanie na elewacji hali, a także wewnątrz obiektu, m.in. na korytarzach i nad centralnym koszem. Poza tym nazwa sponsora będzie się pojawiać na stronie internetowej hali, gdzie będzie można sprawdzić np. informacje o organizowanych imprezach. Sponsor będzie mógł też liczyć na promocję przy okazji organizowanych imprez.

Blisko posiadania sponsora tytularnego jest gdański stadion. Zwycięska firma PGE nie podpisała jednak jeszcze umowy z miastem, wartej 35 mln zł. Negocjacje trwają pół roku.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE