Outlety wchodzą do małych miejscowości

  • Przegląd prasy/Dziennik Gazeta Prawna
  • 16-12-2010
  • drukuj
Markowa odzież w outletach jest tańsza nawet o 70 proc.t niż w salonach firmowych. W przyszłym roku w mniejszych miastach sieci otworzą kilkadziesiąt sklepów.
Outlety wchodzą do małych miejscowości

Mieszkańcy małych miejscowości chcą kupować markowe ubrania. Aby zaspokoić ich potrzeby, sieci outletowe planują ofensywę w miastach od 5 tys. mieszkańców. Otworzą w nich około 100 nowych sklepów – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

Do wchodzenia do mniejszych miast zachęcają czynsze za wynajem lokali kilkakrotnie niższe w porównaniu z dużymi miastami. Jeśli np. w Opolu trzeba zapłacić 150 zł za mkw., to w Brwinowie k. Pruszkowa dałoby się wynająć lokal już za 50-70 zł.

Koniunkturę w mniejszych miastach potwierdza sieć Brand New Products, która, jak wynika z jej wstępnych szacunków, odnotowała 12-proc. wzrost obrotów w tym roku. Obecnie sieć ma 61 sklepów, m.in. w Kozienicach, Radomiu i Mielcu, a w 2011 ma otworzyć 18 nowych – tyle samo co w tym roku.

Szturm na małe miasteczka przeprowadzi też siec Okazja, która, zamierza potroić liczbę swoich sklepów, których w tej chwili ma 19 – podaje „Dziennik Gazeta Prawna”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE