Roztrzygnięto przetarg na budowę S8

GDDKiA dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty na jedno z dwóch zadań dotyczących projektowania i rozbudowy drogi krajowej nr 8 w woj. mazowieckim - pomiędzy Radziejowicami a Paszkowem - do parametrów trasy ekspresowej.
Roztrzygnięto przetarg na budowę S8
Droga ekspresowa S8 Radziejowice - Paszków/ fot. GDDKiA

Inwestycja została podzielona na dwa zadania. Pierwsze to fragment o długości 9,9 km, który rozpoczyna się w Radziejowicach i kończy w Przeszkodzie. Natomiast drugie zadanie obejmuje fragment trasy od Przeszkody do Paszkowa o długości 11,6 km.

Przedsięwzięcie obejmuje budowę drogi ekspresowej posiadającej dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Na trasie znajdą się cztery węzły: Żabia Wola, Siestrzeń, Młochów i Nadarzyn.

W ramach drugiego zadania jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Przedsiębiorstwa Usług Technicznych Intercor, które chce wykonać prace za 436,65 mln zł brutto.

Budżet zamawiającego wynosi 457,91 mln zł brutto. Pozostałe oferty na to zadanie należą do Strabaga (437,77 mln zł brutto) i Budimeksu (446,02 mln zł brutto).

Przy wyborze wykonawcy brano pod uwagę: cenę (90 proc.), termin realizacji (5 proc.) i gwarancja (5 proc.). Wszyscy wykonawcy zadeklarowali 31-miesięczny termin realizacji oraz 10-letni okres gwarancji. Do czasu realizacji nie będą wliczane okresy zimowe (od 15 grudnia do 15 marca).

Na ocenę ofert oczekuje pierwsze zadanie w ramach tego przetargu. Najtaniej prace wycenił Strabag Infrastruktura Południe, którego oferta opiewa na 306,91 mln zł brutto.

Druga pod względem ceny oferta należy do Bilfinger Infrastructure (312,66 mln zł brutto), a trzecia konsorcjum Mostostal Kraków z grupy Budimex oraz Ferrovial Agroman (344,74 mln zł brutto). Budżet inwestora wynosi 343,95 mln zł brutto.

Pozostali wykonawcy zainteresowani tym zadaniem to: Metrostav (398,41 mln zł brutto), konsorcjum Mirbud, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim (432,19 mln zł brutto) oraz konsorcjum Gulermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhut, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego (457,71 mln zł brutto).

Również w tym przypadku wszyscy wykonawcy zadeklarowali 31-miesięczny termin realizacji oraz 10-letni okres gwarancji. Do czasu realizacji nie będą wliczane okresy zimowe (od 15 grudnia do 15 marca).

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

" Druga pod względem ceny oferta należy do Bilfinger Infrastructure" ,
a czy oni nie zamykają część działalności w Polsce. Kiedyś właściciele wypowiadali się dosyć pozytywnie o swojej działalności w Polsce, a teraz już im się nie podobamy , bo nie wygrywają kontraktów.
... rozwiń

spizi, 2015-04-02 15:12:46 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE