Śląski nie zmieni nazwy?

  • Przegląd prasy/Dziennik Zachodni
  • 22-04-2011
  • drukuj
Marszałek województwa Adam Matusiewicz twierdzi, że zmiana nazwy Stadionu Śląskiego nie wchodzi w grę.
Śląski nie zmieni nazwy?

Prawda jest jednak taka, że aby utrzymać giganta, trzeba pozyskać sponsora, a ten może zażądać zmiany – pisze „Dziennik Zachodni”.

Czytaj też: Stadion Śląski jednak żółto-niebieski

Stadion Śląski ma być oddany do użytku w maju przyszłego roku, ale dokładnego planu na jego funkcjonowanie jeszcze nie ma. Utrzymanie tak dużego obiektu kosztuje co najmniej kilkanaście milionów złotych rocznie.

Czytaj też: Stadion Śląski po 5 miesiącach modernizacji

Zdaniem fachowców za sprzedanie prawa do nazwy takiego stadionu jak ten w Chorzowie można uzyskać od 5 do 8 mln zł rocznie. Logo sponsora pojawiałoby się w oficjalnych dokumentach, natomiast my wszyscy dalej chodziliby na mecze i koncerty na Śląski – pisze „Dziennik Zachodni”.

Czytaj też: Stadiony na finansowym ugorze

Stadion Śląski ma być oddany do użytku w maju przyszłego roku, ale dokładnego planu na jego funkcjonowanie jeszcze nie ma. Utrzymanie tak dużego obiektu kosztuje co najmniej kilkanaście milionów złotych rocznie.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE