Stadion Narodowy szuka sponsora

  • Przegląd prasy/Puls Biznesu/PAP
  • 27-12-2010
  • drukuj
Zobaczyć nazwę swojej firmy na narodowym obiekcie? Bezcenne. Kto ją ujrzy, okaże się w 2011 r. Będzie główny kontrakt za 10 mln zł i nawet pięć mniejszych umów.
Stadion Narodowy szuka sponsora

Wkrótce czeka nas największa w historii Polski transakcja sprzedaży praw do nazwy. Narodowe Centrum Sportu sonduje zainteresowanych tytułem „sponsora tytularnego”, którego marka pojawi się przed nazwą „Stadion Narodowy w Warszawie” – dowiedział się  „Puls Biznesu”.

Narodowe Centrum Sportu rozpoczęło wstępne rozmowy biznesowe z kilkoma firmami. Zamierza przedstawić ofertę wszystkim największym spółkom działającym w Polsce. Na razie nie mówi o kwotach, to będzie na pewno więcej niż w przypadku PGE Areny.

Podobno w grę wchodzi nawet 10 mln zł rocznie. O trzy miliony więcej niż w przypadku marki PGE w nazwie gdańskiej areny. Kontrakt ma zostać podpisany na 10 lat.

Według ekspertów partnerami stadionu mogą być np. PKN Orlen, PKO BP czy PZU. Co ciekawe, Narodowe Centrum Sportu szuka nie jednego, lecz kilku (nie więcej niż pięciu) sponsorów do mniejszych kontraktów – pisze „Pulsu Biznesu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.