PARTNER PORTALU
  • BGK

Domy pełne śmiechu dla dzieci z ośrodków wychowawczych

  • PAP/JL    2 sierpnia 2016 - 10:03
Domy pełne śmiechu dla dzieci z ośrodków wychowawczych
Domy Pełne Śmiechu to kampania dla dzieci z ośrodków wychowawczych. Fot. Pixabay.com

Trwa kampania społeczna dla dzieci i młodzieży z ośrodków wychowawczych.




– Nie wszystkie dzieci mają dni wypełnione radością – mówi Anna Gorzawska, prezes Fundacji „Bliżej Szczęścia” w spocie promującym nową kampanię społeczną. Jej celem jest spełnienie dziecięcych marzeń i wywołanie pozytywnych emocji – radości, szczęścia i uśmiechu. Inicjatywa obejmie placówki opiekuńczo-wychowawcze w całej Polsce. Na mapie pomocy znajdują się m.in. Sosnowiec, Wieliczka i Łodź.

Kampania wystartowała w czerwcu. – Chcemy podarować podopiecznym choć jeden dzień szaleństwa, dobrej zabawy i szczerego uśmiechu – podkreśla Anna Gorzawska.

Na wyjątkowej mapie wsparcia znalazły się ośrodki z mniejszych i większych miejscowości w Polsce: Sosnowiec, Polkowice, Wieliczka, Szczutowo, Bodzew, Zabrze, Łodź, Tychy, Zawiercie i Kęty. Ich wybór był podyktowany szczególnymi, wpisującymi się w idee kampanii, potrzebami wychowanków. Udzielenie wsparcia przybiera różną formę. W ramach kampanii organizatorzy kupili już sprzęt sportowy dla dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego nr 3 w Sosnowcu, wsparli organizację festynu dla dzieci z Placówki Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach i sfinansowali wyjazd podopiecznym Domu Dziecka w Szczutowie do parku rozrywki – Energylandii.

Ośrodki opiekuńcze i wychowawcze zapewniają swoim wychowankom podstawową opiekę – mieszkanie, wyżywienie i edukację. Zaspokojenie najważniejszych potrzeb dzieci sprawia, że budżety takich placówek są mocno ograniczone. Na przyjemności i realizację dziecięcych marzeń często brakuje funduszy. Potwierdza to Nina Gąsiorowska, dyrektor Domu Dziecka w Szczutowie. Placówka jest jednym z uczestników kampanii „Domy Pełen Śmiechu”. Marzeniem wychowanków był wyjazd do jednego z parków rozrywki w Polsce – Energylandii. – Koszty wyjazdu są spore. To wynajęcie autokaru i duża odległość do pokonania. Nie byłoby nas na to stać – twierdzi.

Informacje o kampanii i poszczególnych akcjach można znaleźć na tutaj i tutaj.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.