PARTNER PORTALU
  • BGK

Gdańsk z prestiżową nagrodą. Kadr ze spotu na nowojorskim Times Square

  • KDS    23 marca 2018 - 14:37
Gdańsk z prestiżową nagrodą. Kadr ze spotu na nowojorskim Times Square
Kadr ze spotu wraz z zaproszeniem do Gdańska wyświetlony na wielkim ekranie na nowojorskim Times Square. (fot.UM Gdańsk)

Film z kampanii „Week ends in Gdańsk!” zdobył nagrodę 18. edycji międzynarodowego festiwalu The Golden City Gate, którego coroczna gala odbywa się podczas targów turystycznych ITB w Berlinie.




Zwycięski spot jest głównym elementem międzynarodowej kampanii promocyjnej realizowanej jesienią ubiegłego roku. Podkreślono w niej atuty Gdańska jako miasta otwartego, dostępnego, z bogatą, wszechstronną ofertą, nawet dla tych najbardziej wymagających turystów. Miasta, które potrafi zachwycić nie tylko w letnie słoneczne dni, ale także jesienią i zimą.

Kampania na portalu Lonely Planet (1,7 mln wyświetleń), Instagramie (zasięg 580 tys.), Facebooku i Google AdWords (prawie 5 mln odsłon) objęła swoim zasięgiem mieszkańców Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Niemiec.

 

- Ważnym elementem wizerunkowym były przesyłki kreatywne wysłane do dziennikarzy wybranych mediów zagranicznych, zawierające bardzo „gdańskie”, lecz nieoczywiste przedmioty: kawałek liny cumowniczej, fiolkę z piaskiem, bursztyn i buteleczkę likieru Goldwasser. Prawdziwym przebojem okazał się kadr ze spotu wraz z zaproszeniem do Gdańska wyświetlony na wielkim ekranie….. na nowojorskim Times Square - podkreślają gdańscy urzędnicy. 

Film utrzymany jest w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą. Bohaterami są ludzie w różnym wieku, którzy - podczas pobytu w Mieście Wolności – spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Nierozerwalną częścią fabuły jest utwór muzyczny specjalnie skomponowany przez Marka Kuczyńskiego, cenionego gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.

Gdańsk to nie jedyne miasto, które w ostatnich  dniach może pochwalić się międzynarodowym sukcesem. Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi poinformowała, że miasto wygrało rywalizację o organizację zielonego Expo 2024, czyli wystawy EXPO Horticultural poświęconej zielonemu rozwojowi miast i rewitalizacji. Podczas trwającej od 4 do 6 miesięcy imprezy miasto może odwiedzić nawet 4 mln gości. 

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.