PARTNER PORTALU
  • BGK

Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem hitem turystycznym

  • pt    23 września 2016 - 20:41
Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem hitem turystycznym
Najwięcej głosów wśród internautów zdobyła inscenizacja bitwy pod Grunwaldem, która corocznie w połowie lipca odbywa się na Polach Grunwaldzkich (fot.fotolia)

Polska Organizacja Turystyczna na podstawie badań, analiz i opinii regionalnych organizacji turystycznych wytypowała atrakcje z każdego województwa, które ze względu na największy potencjał przyciągania ruchu turystycznego można traktować jako flagowe.




Ze wszystkich atrakcji turystycznych wybrano po pięć z każdego regionu, które były zamieszczane w sondzie Narodowego Portalu Turystycznego w 16 edycjach regionalnych.

W sondzie finałowej internauci mogli oddawać głos na atrakcje, które zajęły pierwsze miejsca w poszczególnych województwach.

Najwięcej głosów wśród internautów zdobyła inscenizacja bitwy pod Grunwaldem, która corocznie w połowie lipca odbywa się na Polach Grunwaldzkich (oddano na nią 27,3% głosów).

Kolejne miejsce zajmowały Muzeum Wsi Kieleckiej - Park Etnograficzny w Tokarni (20,8%), Kolej Wąskotorowa Rogów-Rawa-Biała (10,2% głosów), Puszcza Białowieska – Białowieski Park Narodowy (8,7 %) oraz Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku (8%).

 

 

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!






×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.