PARTNER PORTALU
  • BGK

Kampanie, filmy promocyjne samorządów, gmin i województw: Które najlepsze?

  • AW    19 października 2016 - 14:12
Kampanie, filmy promocyjne samorządów, gmin i województw: Które najlepsze?
Stopklatka z nagrodzonego filmu promocyjnego miasta Strzelce Opolskie (fot.youtube)

• Urząd Miejski w Gdańsku, Miasto Stołeczne Warszawa, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Gmina Strzelce Opolskie, Urząd Miejski w Wodzisławiu Śląskim, Dąbrowskie Wodociągi oraz Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji zostały docenione za akcje promocyjne i informacyjne.
• Udowodniły, że administracja publiczna coraz lepiej radzi sobie w dziedzinie PR-u, za co otrzymały specjalne nagrody – Kryształy PR-u.




W Krakowie w zabytkowym Zakładzie Uzdatniania Wody na Bielanach po raz piąty wręczono Kryształy PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej.

Wyróżnienia oraz Grand Prix przyznano w sześciu kategoriach.

1. Za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną nagrodę otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za "Młodość to stan ducha".

To kampania, jaka powstała z myślą o Światowych Dniach Młodzieży. Twarzą akcji był benedyktyn ojciec Leon Knabit. Kampania skierowana została do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu. W Krakowie, w miejscach gdzie przebywali pielgrzymi, pojawiło się 60 billboardów w językach polskim i angielskim oraz tyle samo niestandardowych citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie. Reklama był prezentowana także na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie, a spot emitowany przez telewizję.

Dlaczego akurat ten projekt nagrodzono? - Ponieważ proponuje innowacyjne i niezwykle otwarte podejście do tematyki kościoła, które – wyrwane ze skostniałych ram – bez trudu trafia do młodych ludzi. Połączenie promocji regionu ze Światowymi Dniami Młodzieży umożliwiło zaprezentowanie Małopolski jako miejsca, w którym to, co świeckie i to, co uduchowione może nie tylko współistnieć, ale także uzupełniać się z bardzo dobrym efektem - mówi prof. Sławomir Smyczek, przewodniczący Jury Kryształów PR-u, prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Czytaj: Światowe Dni Młodzieży: sukces kampanii promocyjnej Małopolski

2. Za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych nagrodę otrzymał Urząd Miasta Gdańsk.

Miasto Gdańsk ma swój profil na Facebooku (który lubi już ponad 171 tys. osób), "wciagające" konto na Twitterze oraz na Instagramie. Profil na FB prezentuje treści lifestylowe i wizerunkowe. - Publikacje dotyczą prestiżowych wydarzeń, atrakcji turystycznych i kultury miasta. Stronę na FB współtworzymy z fanami, publikując treści nadesłane przez nich w informacjach prywatnych czy też opublikowanych przez nich na naszej tablicy - informuje gdański magistrat.

3. Za najlepszy film promocyjny przyznano dwie nagrody. Pierwszą otrzymała Gmina Strzelce Opolskie za "Kierunek Pasja".

W filmie pokazano ludzi z pasją, żyjących w Strzelcach urodzonych lub ze Strzelcami związanych. - Wbrew pozorom jest ich bardzo wielu i są zaprzeczeniem teorii, że w mieście nic się nie dzieje - twierdzą przedstawiciele magistratu.







×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.