PARTNER PORTALU
  • BGK

Lang: Tour de Pologne to najlepsza promocja miast

  • wnp.pl    12 lipca 2016 - 12:52
Lang: Tour de Pologne to najlepsza promocja miast
Czesław Lang podczas ubiegłorcznego TdP (fot: czeslawlang.com)

• Tour de Pologne to ogromne wyzwanie organizacyjne i logistyczne - mówi Czesław Lang, dyrektor generalny TdP.
• Właśnie rusza ta największa, organizowana cyklicznie impreza sportowa w Polsce.




- Wartość zwrotu z działań reklamowych i promocyjnych podczas Tour de Pologne jest bardzo duża. Prezentujemy naszym partnerom raport, w którym pokazujemy, jak zostali przedstawieni i co zyskali – przekonuje dyrektor TdP w rozmowie z portalem wnp.pl.

W tym roku działania promocyjne wyścigu zostaną znacznie zintensyfikowane, ponieważ pojawiła się konkurencja w postaci mistrzostw Europy w piłce nożnej i igrzysk olimpijskich w Rio.

Lang przyznaje, że bez współpracy z samorządami trudno byłoby go przeprowadzić.

- Tour de Pologne to ogromne wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Ale samorządy podchodzą do wszystkich tych kwestii z zaangażowaniem. W zamian mieszkańcy ich miejscowości otrzymują wiele atrakcji: mogą oglądać starty, mety, lotne premie. Albo na przykład wziąć udział w Nutella Mini Tour de Pologne - wyścigu dla dzieci i młodzieży, w którym w 2015 roku w sześciu miastach wystartowało prawie trzy tysiące uczestników – wylicza były wicemistrz Świata.

 Jak podkreśla zupełnie osobna sprawa to sama promocja poszczególnych miast i miejscowości.

W 2015 roku Tour de Pologne pokazywano w 120 krajach na całym świecie - były transmisje oraz ich powtórki. Wyścig był promowany między innymi w radiu, w prasie, w internecie, w kinach oraz na bilbordach.

- To rzeczywiście najtańsza i najlepsza forma promocji miast – uważa Lang.

 

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!






×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.