PARTNER PORTALU
  • BGK

Lang: Tour de Pologne to najlepsza promocja miast

  • wnp.pl    12 lipca 2016 - 12:52
Lang: Tour de Pologne to najlepsza promocja miast
Czesław Lang podczas ubiegłorcznego TdP (fot: czeslawlang.com)

• Tour de Pologne to ogromne wyzwanie organizacyjne i logistyczne - mówi Czesław Lang, dyrektor generalny TdP.
• Właśnie rusza ta największa, organizowana cyklicznie impreza sportowa w Polsce.




- Wartość zwrotu z działań reklamowych i promocyjnych podczas Tour de Pologne jest bardzo duża. Prezentujemy naszym partnerom raport, w którym pokazujemy, jak zostali przedstawieni i co zyskali – przekonuje dyrektor TdP w rozmowie z portalem wnp.pl.

W tym roku działania promocyjne wyścigu zostaną znacznie zintensyfikowane, ponieważ pojawiła się konkurencja w postaci mistrzostw Europy w piłce nożnej i igrzysk olimpijskich w Rio.

Lang przyznaje, że bez współpracy z samorządami trudno byłoby go przeprowadzić.

- Tour de Pologne to ogromne wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Ale samorządy podchodzą do wszystkich tych kwestii z zaangażowaniem. W zamian mieszkańcy ich miejscowości otrzymują wiele atrakcji: mogą oglądać starty, mety, lotne premie. Albo na przykład wziąć udział w Nutella Mini Tour de Pologne - wyścigu dla dzieci i młodzieży, w którym w 2015 roku w sześciu miastach wystartowało prawie trzy tysiące uczestników – wylicza były wicemistrz Świata.

 Jak podkreśla zupełnie osobna sprawa to sama promocja poszczególnych miast i miejscowości.

W 2015 roku Tour de Pologne pokazywano w 120 krajach na całym świecie - były transmisje oraz ich powtórki. Wyścig był promowany między innymi w radiu, w prasie, w internecie, w kinach oraz na bilbordach.

- To rzeczywiście najtańsza i najlepsza forma promocji miast – uważa Lang.

 

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.