PARTNER PORTALU
  • BGK

Małopolska rozpoczyna kampanię promocyjną przed Światowymi Dniami Młodzieży

  • PAP/MIW    1 lipca 2016 - 08:30
Małopolska rozpoczyna kampanię promocyjną przed Światowymi Dniami Młodzieży
Twarzą kampanii "Młodość to stan ducha" jest o. Leon Knabit. (Fot. mat. www.malopolskie.pl)

• Kampania "Młodość to stan ducha" jest skierowana do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu.
• Jej twarzą jest prawie 90-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.
• Billboardy będzie można zobaczyć w Krakowie oraz 19 miastach Małopolski. Powstał też telewizyjny spot promocyjny,




1 lipca rusza kampania promocyjna Województwa Małopolskiego „Młodość to stan ducha”, przygotowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży. Twarzą kampanii jest prawie 90-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.

Kampania jest skierowana do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu. W Krakowie, w miejscach gdzie będą przebywać pielgrzymi, pojawi się 60 billboardów w językach polskim i angielskim oraz tyle samo niestandardowych citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie.

Reklama będzie prezentowana także na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie. Kampania outdoorowa obejmie swoim zasięgiem całe województwo małopolskie - billboardy będą zlokalizowane w 19 miastach regionu (Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie).

Rozmowę z marszałkiem Małopolski  na temat m.in. poprzedzającej ŚDM kampanii promocyjnej regionu czytaj tutaj. 

Powstał też 30-sekundowy telewizyjny spot promocyjny, który pokaże Małopolskę jako region zachwycający pięknem krajobrazu, ale również pełen energii, siły i motywacji. W spocie wystąpią mieszkańcy regionu, którzy w zaskakujący sposób udowodnią, że właśnie w Małopolsce można odnaleźć młodość ducha, odwagę do przełamywania schematów i realizowania swoich pasji.

W związku z tym, że kampania kierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, wiele działań promocyjnych będzie prowadzonych w internecie. Na oficjalnym facebookowym fanpage'u Małopolski przygotowano, po polsku i angielsku, posty z wybranymi cytatami ojca Leona Knabita w małopolskim kontekście.

Na pielgrzymów czekają także materiały video, akcje specjalne i konkursy. Komunikacja prowadzona jest w dziewięciu oficjalnych językach ŚDM (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, portugalski, rosyjski, ukraiński i polski) na wszystkich fanpage'ach językowych ŚDM. Kampania będzie prowadzona także na Snapchacie, Instagramie i YouTube.

Aby pielgrzymi, którzy przyjadą na Światowe Dni Młodzieży do Małopolski, nie zapomnieli o regionie, w punktach informacyjnych ŚDM będą czekać na nich wyjątkowe upominki - koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala.

Koncepcja kampanii została opracowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

- Już za miesiąc przybędą tu setki tysięcy młodych ludzi z całego świata, aby spotkać się z Ojcem Świętym podczas Światowych Dni Młodzieży. Jesteśmy dumni, że to niezwykłe wydarzenie może odbywać się właśnie w Małopolsce. Mam nadzieję, że młodzi pielgrzymi czas spędzony u nas wykorzystają też po to, żeby lepiej poznać nasz region i się nim zachwycić" - mówi marszałek Jacek Krupa.

Ojciec Leon Knabit urodził się w 1929 r. w Bielsku Podlaskim. Był przeorem opactwa w krakowskim Tyńcu. Zajmuje się publicystyką, wydaje książki związane z wiarą, filozofią, historią. Ojciec Leon cieszy się ogromną sympatią wśród młodzieży, słynie z otwartości i poczucia humoru.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.