PARTNER PORTALU
  • BGK

Przyjazny Urząd 2016, laureaci: Oni stawiają na jakość w relacjach z klientem

  • MN    13 lipca 2016 - 15:43
Przyjazny Urząd 2016, laureaci: Oni stawiają na jakość w relacjach z klientem
Łącznie nagrodzono 26 urzędów. Niektóre kolejny raz z rzędu, jak Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego (fot. Tomasz Stefański/mazovia.pl)

• „Przyjazny Urząd” to konkurs wyróżniający instytucje, które na pierwszym miejscu stawiają jakość w relacjach z klientem.
• W tym roku łącznie nagrodzono 26 urzędów, m.in. urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie.
• To była druga edycja konkursu. Gala finałowa odbyła się 12 lipca w Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie pod Warszawą.




Organizatorem nagrody „Przyjazny Urząd” jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. Zdaniem instytutu, budowanie odpowiednich relacji urzędu z jego klientami jest istotą administracji publicznej i stanowi o jakości jej funkcjonowania. Ci najlepsi otrzymują znak jakości „Przyjazny Urząd”, który przyznawany jest w celu propagowania najwyższych standardów jakościowych w działalności organów administracji publicznej i ich jednostek organizacyjnych. Ma też na celu promocję urzędów, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem w działaniu oraz wysokim poziomem kompetencji fachowych zatrudnionych kadr.

Czytaj też: Access City Award 2017: Które miasto najbardziej przychylne starszym i niepełnosprawnym?

Nie bez znaczenia jest również element promowania jednostek administracji publicznej o szczególnych osiągnięciach we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie odnoszącym się do obsługi interesanta i jakości usług publicznych.

Nagrodę przyznaje kapituła do której należą naukowcy specjalizujący się w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością, a także przedstawiciele środowisk praktyków zarządzania publicznego.

Czytaj też: Krakowski projekt finalistą międzynarodowego konkursu

W skład kapituły tworzą badacze pracujący m.in. na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytecie Wrocławskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

W gali finałowej drugiej edycji konkursu „Przyjazny Urząd” wzięło udział blisko 100 osób, wśród których znaleźli się przedstawiciele sektora administracji publicznej, nauki i biznesu. Łącznie nagrodzono 26 jednostek administracji publicznej.

Nagrody Przyjazny Urząd 2016 w poszczególnych kategoriach - laureaci:

Urzędy miast i gmin

Województwo lubelskie

Urząd Gminy Baranów

Województwo śląskie

Urząd Gminy Ciasna

Województwo warmińsko-mazurskie

Urząd Gminy Kurzętnik

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark

Województwo dolnośląskie

Urząd Gminy Polkowice

Województwo podkarpackie

Urząd Gminy w Zarszynie (urząd wyróżniony po raz drugi)

Urząd Miasta Stalowa Wola

Województwo małopolskie

Urząd Gminy Wielka Wieś

Województwo wielkopolskie

Urząd Miasta i Gminy Gołańcz

Urząd Miejski Kościana

Województwo łódzkie

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej (urząd wyróżniony po raz drugi)

Urząd Miejski w Łęczycy

Starostwa powiatowe

Starostwo Powiatowe w Białobrzegach

Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej

Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim

Starostwo Powiatowe w Piszu

Starostwo Powiatowe w Zawierciu

Urzędy marszałkowskie





REKLAMA




×
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
KOMENTARZE (1)

  • Józef Bogdan. , 2016-07-19 13:44:30

    To jest jedna z przesłanek końca świata, starostwo w Piszu jako najprzychylniejszy i najbardziej kompetentny Urząd. To żenada, wystarczyło oglądać programy TV ,,Interwencja,, a także <<Państwo w Państwie,, nie mówiąc o wiedzy i umiejętnościach urzędników. Czysta kpina.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.