PARTNER PORTALU
  • BGK

Punkty informacji turystycznej w miastach - gdzie są najlepsze?

  • MN    13 grudnia 2017 - 15:07
Punkty informacji turystycznej w miastach - gdzie są najlepsze?

Polska Organizacja Turystyczna oceniła najlepsze placówki informacji turystycznej (fot. shutterstock)

Warszawa, Reszel, Lublin, Włocławek - w tych miastach znajdują się najwyżej ocenione placówki informacji turystycznej, które zostały sprawdzone przez Polską Organizację Turystyczną.




Które miasta mają najlepsze punkty informacji turystycznej? Na to pytanie znajdziemy odpowiedź w kompleksowym raporcie „Tajemniczy klient w placówce IT” przeprowadzonym przez Polską Organizację Turystyczną. 

Badanie realizowane było podczas sezonu letniego: od lipca do września 2017 roku we wszystkich certyfikowanych jednostkach Informacji Turystycznej: punktach Informacji Turystycznej (PIT) oraz centrach Informacji Turystycznej (CIT). Pod uwagę brano wszystkie cztery kategorie placówek informacji turystycznej: jedno-, dwu-, trzy- i czterogwiazdkowe. 

Tajemniczy klient odwiedził w sumie 79 punktów informacji turystycznej w każdej kategorii. Oceniał prezentację oferty noclegowej, prezentację atrakcji turystycznych, prezentację imprez regionalnych, prezentację innych form spędzania wolnego czasu, a także gotowość służenia pomocą, czystość lokalu, dostępność darmowych materiałów informacyjnych lub możliwość wydruku przygotowanej oferty. Oceniano także wygląd placówki oraz prezentację pracowników i ich stanowiska pracy.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 1-gwiazdkowych:

1. Reszel (Punkt Informacji Turystycznej ul. Rynek 24) - 85 proc.

2. Barczewo (Biuro Informacji Miasta i Gminy Plac Ratuszowy 1) - 83 proc.

3. Sosnowiec (Centrum Informacji Miejskiej ul. Warszawska 3/20) - 83 proc.

4. Zabrze (Punkt Informacji o Mieście Powstańców Śląskich 2/1) - 83 proc.

5. Głuchołazy (Centrum Informacji Turystycznej Plac Basztowy 4a) - 81 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 2-gwiazdkowych:

1. Warszawa (Warszawskie centrum informacji turystycznej Plac Zamkowy 1 m. 13) -  90 proc.

2. Balice (Punkt Informacji Miejskiej Info Kraków ul. Kpt. Medweckiego 1) - 87 proc.

3. Cieszyn (Punkt Informacji Turystycznej ul. Zamkowa 3 a,b,c) - 87 proc.

4. Olsztyn (Punkt Informacji Turystycznej Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15) - 85 proc.

5. Pieniężno (Punkt Informacji Turystycznej ul. Generalska 8) - 85 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 3-gwiazdkowych:

1. Włocławek (Informacja Turystyczna ul. Warszawska 11/13) - 96 proc.

2. Olsztyn (Miejska Informacja Turystyczna Pl. Jana Pawła II 1) - 92 proc.

3. Warszawa (Punkt Warszawskiej Informacji Turystycznej ul. Rynek Starego Miasta 19/21/21A) - 87 proc.

4. Zielona Góra (Polsko – Niemieckie Centrum Promocji i Informacji Turystyczne ul. Stary Rynek 1) - 87 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 4-gwiazdkowych:

1. Lublin (Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Kulturalnej ul. Jezuicka 1/3) - 90 proc.

2. Katowice (Regionalne Centrum Informacji Turystycznej Rynek 13) - 88 proc.

3. Białystok (Regionalne Centrum Informacji Turystycznej ul. Odeska 1) - 87 proc.

4. Bydgoszcz (Bydgoskie Centrum Informacji ul. Stefana Batorego 2) - 87 proc.

5. Zamość (Zamojskie Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej Rynek Wielki 13) - 87 proc.

Po pełne wyniki rankingu odsyłamy do raportu Polskiej Organizacji Turystycznej, który dodajemy w załączniku multimedia.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!








KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




NAJPOPULARNIEJSZE W PORTALU




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI



Wyszukiwarki

Polecane oferty: