PARTNER PORTALU
  • BGK

Sosnowiec rozpoczyna dużą kampanię promocyjną

  • PAP/PSZ    2 października 2017 - 15:24
Sosnowiec rozpoczyna dużą kampanię promocyjną
Samorządowcom zależy też na zaktywizowaniu sosnowiczan. (fot. PTWP / Andrzej Wawok)

Ogólnopolską kampanię medialną promującą najnowsze inwestycje i działania miasta kierowane do jego mieszkańców przygotował sosnowiecki magistrat. Łączy ją z folderem "Pakiet Mieszkańca" prezentującym blisko 50 wprowadzonych w ostatnim czasie różnych udogodnień.




• Na kampanię złoży się ponad 300 emisji półminutowego spotu telewizyjnego w około 20 tematycznych kanałach telewizyjnych.

• Drugim elementem kampanii jest folder-informator nazywany przez samorządowców "pakietem mieszkańca".

• Całkowity koszt rozpoczynającej się kampanii wynosi 140 tys. zł.

Miasto wyjaśnia, że chce w kampanii pokazywać mieszkańcom - obecnym oraz potencjalnym, że nie jest jedynie "sypialnią" i ma do zaoferowania szereg atrakcji kulturalnych i rekreacyjnych. Samorządowcom zależy też na zaktywizowaniu sosnowiczan, aby nie spędzali wolnego czasu przed telewizorami, w domach. Kontekstem jest m.in. zmniejszająca się liczba mieszkańców.

"W krótkim czasie chcemy przekazać, jak wiele dzieje się w naszym mieście. Jednym tchem, w skróconej formie, pokazujemy, że w Sosnowcu nie można się nudzić" - wyjaśnił cytowany w poniedziałkowej informacji magistratu prezydent Sosnowca Arkadiusz Chęciński.

Na rozpoczynającą się w poniedziałek ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Sosnowiec - dzieje się nie od dziś" złoży się ponad 300 emisji półminutowego spotu telewizyjnego w około 20 tematycznych kanałach telewizyjnych. Trzyminutowa wersja spotu trafi do internetu - na portal YouTube oraz do mediów społecznościowych.

"Spot ma zachęcić do zainteresowania się Sosnowcem. Mamy wspaniałe jednostki kultury, miejsca, gdzie możemy spędzać wolny czas na różne sposoby i dlatego na to położyliśmy nacisk" - uściślił Chęciński.

Drugim elementem kampanii jest folder-informator nazywany przez samorządowców "pakietem mieszkańca". Zawiera 47 punktów - różnego rodzaju udogodnień, zmian, projektów, czy też dofinansowań, które oferuje samorząd Sosnowca. Pierwsze takie "pakiety": dla mieszkańca i przedsiębiorcy, miasto zaprezentowało w ub. roku.

Wśród działań tego typu samorząd wyróżnia program "Mieszkanie dla absolwenta". Dzięki udostępnieniu mieszkającym w Sosnowcu absolwentom studiów wyższych, którzy ukończyli je z wyróżnieniem, mieszkań bez kolejki - ma on zachęcić ich do pozostania w tym mieście. Pierwszych pięciu takich absolwentów odebrało klucze do mieszkań na początku br.

"Obiecywaliśmy, że co roku będziemy przeprowadzać akcje promocyjne i co roku będziemy dodawali kolejne punkty do naszych pakietów" - zaznaczył w poniedziałkowej informacji prezydent Sosnowca. "To są rzeczy, które zgodnie z naszym sloganem +dzieją się nie od dziś+. Niektóre zostały wzmocnione, zmienione, ale są to rzeczy, które wprowadzamy w naszym mieście od trzech lat" - dodał.

Obecny "pakiet mieszkańca" będzie dostępny w wersjach elektronicznej oraz papierowej, rozdawanej m.in. w miejskich jednostkach. Ma być też kolportowany przy okazji miejskich imprez oraz w prasie lokalnej oraz regionalnej.

Wraz z "pakietem" ruszać ma akcja informacyjna "Budujemy dla Was". W miejscach, gdzie rozpoczynają się różne prace i związane z nimi utrudnienia, miasto będzie stawiało tablice z informacją, do kiedy potrwają. Po raz trzeci wyda także ulotkę z takimi informacjami, która będzie dystrybuowana w pobliżu marketów i na stacjach benzynowych.

Całkowity koszt rozpoczynającej się kampanii wynosi 140 tys. zł. Wartość ta obejmuje produkcję trzyminutowego filmu oraz krótszego spotu, emisje, reklamę prasową, foldery, ulotki oraz promocję w mediach społecznościowych.

Ze statystyk, na jakie powoływał się w ub. roku samorząd Sosnowca wynika, że rocznie ubywa z miasta średnio ok. 2 tys. mieszkańców. Na przełomie lat 80. i 90. Sosnowiec miał ok. 250 tys. mieszkańców, obecnie jest ich nieco ponad 200 tys.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.