PARTNER PORTALU
  • BGK

Wiceminister sportu i turystyki: Światowe Dni młodzieży przebijają Euro 2012

  • PAP/AT    24 lutego 2016 - 17:16
Wiceminister sportu i turystyki: Światowe Dni młodzieży przebijają Euro 2012
Za działania promocyjne odpowiada Polska Organizacja Turystyczna (fot.krakow2016.com)

• Odbyło się kolejne posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Organizacji Światowych Dni Młodzieży.
• Ministerstwo chce wykorzystać ŚDM do promowania Polski.
• Wiceminister porównał to wydarzenie do Euro 2012, ale z większym zasięgiem.




Chcemy wykorzystać Światowe Dni Młodzieży marketingowo, do promowania Krakowa i Polski - powiedział parlamentarzystom wiceminister sportu i turystyki Jarosław Stawiarski.

W środę (24 lutego) odbyło się kolejne posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Organizacji Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 r.

"Nadzieje ze Światowymi Dniami Młodzieży są wielkie i wydaje nam się, że powinniśmy - tak ministerstwo, jak i Polska Organizacja Turystyczna - dołożyć wszelkich starań, żeby efekt marketingowy ponownego odwiedzenia naszego kraju przez tych młodych ludzi (...) się zwielokrotnił. Taka szansa Polsce dawno już nie była dana" - powiedział Stawiarski.

Porównał to wydarzenie do ME2012, ale zaznaczył, że ŚDM przebijają wielkie święto europejskiej piłki nożnej kilkukrotnie ze względu na swój zasięg ogólnoświatowy. "Będzie można Polskę pokazać tym młodym ludziom z kręgu kultury judeochrześciajańskiej, katolickiej jako pozytywny obraz kraju, do którego warto wracać, warto odwiedzać, nie tylko w aspektach religijnych, ale także w aspektach walorów turystycznych, bo mamy co pokazać" - dodał wiceminister.

Czytaj też: Światowe Dni Młodzieży: Plan zabezpieczeń w wypadku zagrożenia do 15 maja

Poinformował, że Komitet Organizacyjny ŚDM zwrócił się do resortu o wsparcie w realizacji zadań: utworzenia szklaku Miłosierdzia Bożego (prace już są w toku) oraz objęcie patronatem honorowym i dofinansowanie Biegu Miłosierdzia Bożego (procedura także jest w toku). Dodatkowo resort wydrukuje wizytówki infolinii turystycznej, które będą rozdawane pielgrzymom.

Czytaj też: Światowe Dni Młodzieży, specustawa: Za zabezpieczenie medyczne będzie odpowiedzialny wojewoda

Za działania promocyjne odpowiada Polska Organizacja Turystyczna. Jak mówił p.o. prezesa POT Bartłomiej Walas, najważniejszą siłą ŚDM - już po zakończeniu wydarzenia - będzie rekomendacja i dobra opinia o Krakowie i Polsce. POT przygotowuje kampanię internetową w mediach społecznościowych. W pierwszym etapie będzie się ona odbywała w trakcie ŚDM - pielgrzymi będą nakłaniani do dzielenia się swoimi opiniami o Polsce, w formie tekstów lub zdjęć i wysyłania ich do znajomych. Drugi etap pod nazwą "Zostań ambasadorem Polski" odbędzie się po ŚDM.

Walas tłumaczył, że kampanię zaplanowano w mediach społecznościowych, bo młodzi właśnie nimi się posługują. "Chociaż mamy pewną obawę, bo Komitet Organizacyjny, odpowiednie służby logistyczne mówią nam o możliwym zacięciu się sieci komórkowych" - przyznał.

Oprócz tego POT przygotowuje Contact Center - alarmowy numer telefonu. "Oddajemy do dyspozycji Komitetu Organizacyjnego informatorów i cały system od strony technologicznej. Już jest po pewnych ustaleniach" poinformował Walas. Dodał, że Komitet Organizacyjny ma wspomóc POT kadrowo - wolontariuszami, którzy będą udzielali informacji.





REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.