PARTNER PORTALU
  • BGK

Wpuścili ukrytego klienta. Wyszło dobrze

  • AT    11 stycznia 2013 - 13:13
Wpuścili ukrytego klienta. Wyszło dobrze

Krosno uzyskało tytuł "Gmina na 5!". Ranking miał na celu wskazanie dobrych praktyk w zakresie obsługi klienta w Urzędzie Miasta.




Badania przeprowadzono metodą "ukrytego klienta". Oceniano jakość witryny internetowej gminy oraz jakość odpowiedzi na pytania wysyłane drogą mailową w języku polskim i angielskim.

Była to II edycja rankingu przygotowanego przez Studenckie Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Analiz Regionalnych, działające przy Instytucie Przedsiębiorstwa Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie.

Przy ocenie witryn najwięcej punktów można było zdobyć za: częste pojawianie się nowych informacji w aktualnościach, za posiadanie profilów w portalach społecznościowych, galerii zdjęć, za widoczne informacje o wolnych terenach inwestycyjnych, za możliwość pobrania lub wypełnienia on-line formularzy dotyczących rejestracji działalności gospodarczej, widoczną strukturę organizacyjną wraz z kontaktami telefonicznymi i ogólną estetykę strony. Te wszystkie elementy oceniano w pierwszej kategorii.

Drugą kategorią w rankingu były odpowiedzi na maile w języku polskim, za które można było maksymalnie zdobyć 5 punktów. Decydowały tutaj: szybkość odpowiedzi oraz jakość (wyczerpanie tematów poruszonych w pytaniach).

Ostatnią kategorią były odpowiedzi w języku angielskim. Podobnie jak w przypadku odpowiedzi na maile w języku polskim tu także można było zdobyć maksymalnie 5 punktów. Podstawową kategorią oceny było otrzymanie odpowiedzi.

Czytaj też:  Dlaczego niektórzy urzędnicy cierpliwie słuchają, ale uparcie nie odpowiadają na pytania mieszkańców?

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.