PARTNER PORTALU
  • BGK

Lubuscy urzędnicy organizują misję gospodarczą do San Francisco i Las Vegas. Czekają na zgłoszenia

  • KDS    10 sierpnia 2017 - 13:48
Lubuscy urzędnicy organizują misję gospodarczą do San Francisco i Las Vegas. Czekają na zgłoszenia
Takie tłumy gości przyciągnęły zeszłoroczne targi CES (fot.facebook.com/CES)

Do 15 września Lubuski Urząd Marszałkowski prowadzi rekrutację na misję gospodarczą do USA. Wyjazd skierowany jest do przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy prowadzą firmę w woj. lubuskim.




Wyjazd do Stanów organizowany jest w ramach programu ”Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację i udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych”. Na chętnych czeka 10 miejsc. Misja obejmie wizytę w Dolinie Krzemowej w San Francisco oraz na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. Wyjazd odbędzie się w terminie pomiędzy 6 a 13 stycznia 2018 roku.

Rekrutacja już wystartowała. Mogą wziąć w niej udział wszyscy przedsiębiorcy z kategorii MŚP posiadających siedzibę w województwie lubuskim. 

- W ten sposób chcemy umożliwić lubuskim przedsiębiorcom nawiązanie kontaktów handlowych z potencjalnymi kontrahentami zagranicznymi. Wartością dodaną wyjazdu będzie stworzenie rozpoznawalnej marki regionu - podkreślają urzędnicy. 

Największe szanse na wyjazd mają firmy z szeroko pojętej branży elektronicznej, szczególnie specjalizujące się w następujących kategoriach: 
• oprogramowanie,
• hardware,
• druk 3D,
• gry komputerowe,
• sztuczna inteligencja,
• zdrowie i biotech,
• robotyka,
• media cyfrowe,
• układy sensoryczne,
• fitness i sport,
• inteligentny dom,
• obrazy cyfrowe,
• tworzenie treści i dystrybucja,
• sprzęt i komunikacja bezprzewodowa. 

W programie tygodniowego wyjazdu znalazł się m.in. udział w giełdzie korporacyjnej, spotkaniach match-makingowych, networkingowych w akceleratorach high-tech oraz start-upowych czy wizyty w kampusie Google, korporacji w Dolinie Krzemowej lub San Francisco i spotkanie z przedstawicielami NASA.

Koszt wyprawy w 85 proc. pokryty jest z pieniędzy unijnych. Firmy zakwalifikowane do udziału będą miały pokryć 15 proc. kosztów organizacji wyjazdu w przeliczeniu na jednego uczestnika (to ok. 3900 zł netto za osobę).

Szczegółowe informacje o projekcie dostępne pod numerami tel: 68 456 5 425, 68 456 5 331, lub mailowo: coi@lubuskie.pl, coie@lubuskie.pl.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.