PARTNER PORTALU
  • BGK

Warszawa zaczyna ofensywę promocyjną

  • bad    13 września 2017 - 12:13
Warszawa zaczyna ofensywę promocyjną
Pomnik Fryderyka Chopina w warszawskich Łazienkach. fot. pixabay

Leitmotivem jest Fryderyk Chopin i jego muzyka.




• Przyjedź do miasta Chopina - zachęca Yajia Lin, znana restauratorka mieszkająca w Warszawie.

• Chinka jest bohaterką filmu przygotowanego przez Stołeczne Biuro Turystyki na potrzeby rozpoczętej właśnie kampanii promocyjnej w Chinach.

• Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii.

 

Yajia Lin przyjechała z Chin do Warszawy wiele lat temu, jest restauratorką i ambasadorką kultury Chin w Polsce. Teraz w testimonialu zaprasza swoich rodaków na wycieczkę po Warszawie śladami Chopina. Spacerując z przyjaciółmi po jej zakątkach, pokazuje ich związek z kompozytorem, odwiedza Muzeum Chopina i bierze udział w wieczornym koncercie chopinowskim.

- Muzyka Fryderyka Chopina jest znana na całym świecie, ale miasto, które uważał za rodzinne, jest jeszcze do odkrycia dla wielu – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent stolicy. – Cieszymy się, że turystów do odwiedzenia Warszawy zachęciła właśnie postać naszego genialnego kompozytora.

Przekaz promujący Warszawę, jako miasta Fryderyka Chopina, dotrze do mieszkańców Państwa Środka poprzez różnorodne kanały informacyjne. Komunikat prasowy wraz ze spotem trafi do ok. 4,5 tys. mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych oraz zostanie wyświetlony w czterech największych chińskich aplikacjach informacyjnych.

Film promocyjny pojawi się także na ekranach smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, np. CCTV online video, SINA, SOHU, czy Youku. Kampania realizowana jest we współpracy z PR Newswire, jedną z największych na świecie grup mediowych, która od wielu lat jest także obecna na rynku chińskim.

Postać Fryderyka Chopina od lat cieszy się niesłabnącą estymą w Chinach, a jego kompozycje są znane już kilkuletnim uczniom szkół muzycznych. Rozpoznawalność Chopina jest na tyle duża, że Stołeczne Biuro Turystyki ciekawość poznania jego rodzinnego miasta konsekwentnie wykorzystuje w działaniach promocyjnych. Warszawa Chopina jest tematem przewodnim aplikacji mobilnych oraz strony internetowej www.chopin.warsawtour.pl przygotowanej także w chińskiej wersji językowej.

Kampania to nie jedyne działania prowadzone przez Stołeczne Biuro Turystyki w Chinach. Warszawa, jako destynacja turystyczna będzie po raz drugi promowana na rozpoczynających się za kilka dni targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku stolica Polski będzie także aktywnie obecna na chińskim komunikatorze WeChat, skupiającym prawie 1 miliard użytkowników, na którym otworzy swój oficjalny profil. Chiny są rynkiem o ogromnym potencjale turystycznym. Wg danych GUS w I kwartale roku 2017 Polskę odwiedziło o 85% więcej mieszkańców tego kraju niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. W jej efekcie już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych napisało o Warszawie.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • olga, 2017-09-13 23:38:26

    Skończyły się wakacje to robimy kampanię promującą....wow

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.