Oceny radnych kadencji 2014-2018 (wybory 2014) - rady miejskie, gminne, powiatowe

OCENIAJ I KOMENTUJ PRACĘ RADNYCH, PREZYDENTÓW I MARSZAŁKÓW

Jesteś w serwisie internetowym, w którym możesz oceniać i komentować działalność polskich samorządowców (kadencja 2014-2018). Znajdź swojego samorządowca, oceniaj, komentuj. Wybierz najlepszego samorządowca roku.

POKAŻ WYSZUKIWARKĘ


Adam Struzik

Adam Struzik - Marszałek województwa Mazowieckie po wyborach samorządowych 2014
47,40 % 52,60 %

Urodził się 1 stycznia 1957 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Od 1984 roku należy do Polskiego Stronnictwa Ludowego, zasiada we władzach wojewódzkich i krajowych tej partii. Członek Europejskiej Partii Ludowej (EPP).


Senator RP w latach 1991-2001. Przewodniczący Komisji Polityki Społecznej i Zdrowia Senatu RP II kadencji. W latach 1993-1997 Marszałek Senatu RP. W 2007 roku wybrany na posła VI kadencji Sejmu RP – zrezygnował z mandatu, pozostając na stanowisku Marszałka Województwa Mazowieckiego.

W latach 1984-1988 radny gminy Nowy Duninów, a od 1988 roku radny miasta i gminy Gąbin. W latach 1994-1998 delegat do Sejmiku Samorządowego Województwa Płockiego i do Krajowego Sejmiku Samorządu Terytorialnego. Przewodniczący Prezydium Krajowego Sejmiku Samorządu Terytorialnego. Od 1998 roku radny województwa mazowieckiego.


Od grudnia 2001 roku Marszałek Województwa Mazowieckiego. Wiceprezes Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej. Od roku 2004 członek Komitetu Regionów w grupie politycznej EPP. 10 lutego 2010 roku powołany w skład Prezydium Komitetu Regionów.

POPARCIE DLA MARSZAŁKA PO WYBORACH (MIESIĄC PO MIESIĄCU)




KOMENTARZE (8)

WYRÓŻNIONY KOMENTARZ

Popieram

Najcięższego kalibru przestępstwa w obiegu prawnym, w związku z największą w historii aferą gruntową masowych zmian gruntów rolnych wszystkich klas na cele nierolnicze, otrzymaliśmy możliwość naprawienia własnych finansów i wizerunku w postaci dalszych postępowań z powództwa cywilnego za straty mora...lne, nie ma taryfy ulgowej, żądajmy po milion złotych na cele charytatywne od oszustów którzy celowe i świadomie ograbiali Nas z dóbr osobistych. Sprzedający nieruchomość jeżeli nie dostarczył Nam odpowiednich dokumentów potwierdzających wyłączenie jej z produkcji rolnej dał Nam możliwość prawną odzyskania środków finansowych polubownie do 2/3 zapłaconej kwoty, do 10lat od przestępstwa KK. Mamy możliwość prawną przeprowadzenia postępowania zawiadamiając lokalną Prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa w 100% wygramy przed Sądem, procedura związana z wyłączeniem gruntu rolnego (nieruchomości podaj Nr. Ew.) jest nieodwracalna, należy złożyć wcześniej przed rozpoczęciem postępowań w celu wyegzekwowania własnych należności wniosek pisemny dla danego obrębu do Starostwa Powiatowego art.61 ust.1pkt 4 upzp, dopiero po wydaniu decyzji można przyjąć że dana nieruchomość nie będzie już z żadnego punktu widzenia(opartego o poszczególnych przepisach ustawowych ) uznana za nieruchomość rolną lub leśną, procedura odrolnienia i odlesienia jest poprawność przeprowadzonej procedury związanej z wykorzystaniem poszczególnych instrumentów zarządzania przestrzenią na poziomie lokalnym. rozwiń
Afera gruntowa!!!, 2017-08-20 23:53:16 odpowiedz
Drodzy Rodacy samozwańcze samorządy „ciasna Mafia” uniemożliwiły Nam skanowanie całkowitych dokumentów, celem nie ujawniania kolejnych skandali , z uwagi na powyższe będą ujawnianie w kliku wpisach. Urzędy Skarbo...we od lat działają na szkodę Skarbu Państwa Polskiego, nie przestrzegają prawa nawet Wyroków prawomocnych Trybunału Sprawiedliwości UE , akceptując układy mafijne samorządowców terytorialnych kasty przestępczej ,którym już pękają konta w Bankach od kasy w kraju jak i zagranicą. NSA rozstrzygał sprawy dotyczące opodatkowania VAT sprzedaży nieruchomości od wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE (TUSE) z 15 września 2013roku w sprawach połączonych C-180/10 i C-181/10 powyższe działania marketingowe wykroczyły poza zwykłe formy sprzedaży. Podobnie jak wyrok Najwyższego Sądu Administracyjnego z dnia 09.11.2011roku sygn. Akt I FSK 1655/11 potwierdził, iż nie z ich inicjatywy doszło do zmiany planu zagospodarowania przestrzennego , nie dokonali też czynności z uzbrojeniem tych działek, skoro sam fakt sprzedaży tych gruntów przez rolnika sprzedając te grunty jest podatnikiem podatku VAT. Kulisy największej w historii powojennej Polski afery gruntowej masowych zmian oznaczeń gruntów rolnych wszystkich klas na cele nierolnicze „B” mieszkalne, gdzie właściciele gruntów nawet nie byli stronami postępowań, starości wykonywali zadania z zakresu Administracji Rządowej, wprowadzili zmiany w ewiden rozwiń
-SOLIDARNA POLSKA-, 2017-06-06 07:26:01 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)