Dofinansowanie na usuwanie azbestu we Włocławku

Do Urzędu Miasta we Włocławku wpłynęło 38 wniosków od 30 podmiotów ws. usuwania wyrobów azbestowych przy wsparciu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dofinansowanie na usuwanie azbestu we Włocławku

Dofinansowanie obejmie demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie lub zabezpieczanie odpadów zawierających azbest.

Czytaj też: Gminy skutecznie wojują z azbestem

Wsparcie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie przeznaczone na prace w obiektach użyteczności publicznej, których właścicielem jest jednostka samorządu terytorialnego, m.in. w placówkach oświatowych, placówkach ochrony zdrowia, a także obiektach należących do osób fizycznych, kościołów i związków wyznaniowych oraz wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych.

Czytaj też: 1,7 mln z WFOŚiGW na usuwanie azbestu w regionie

Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest" prowadzonej przez włocławski ratusz, na poziomie nie wyższym niż 1 000 zł do każdej tony unieszkodliwionych odpadów. Szczegółowe zasady udzielania wsparcia tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.