Od stycznia 2012 r. rusza nabór wniosków na usuwanie azbestu

Wraz z początkiem 2012 roku rusza druga edycja działań związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych.
Od stycznia 2012 r. rusza nabór wniosków na usuwanie azbestu
O dofinansowanie na usuwanie azbestu mogą starać się samorządy, które będą miały sporządzony aktualny program usuwania wyrobów azbestowych na swoim terenie.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie (zabierz głos/oceń prezydenta) na ten cel chce przeznaczyć 1 mln zł, a Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – 1,25 mln zł. Nabór potrwa do końca marca 2012 roku.

W 2011 r. na złożenie wniosku o z pomoc finansową na usuwanie azbestu zdecydowało się 16 samorządów z terenu Warmii i Mazur. Łącznie unieszkodliwiono prawie 450 ton wyrobów, w znacznej części eternitu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE