Radom pomaga pozbyć się azbestu

  • www.radomnews.pl (Ryszarda Kitowska)
  • 09-02-2012
  • drukuj
Jeśli planujesz w tym roku demontaż dachu wykonanego z wyrobów zawierających azbest, możesz liczyć na pomoc gminy.
Pomoc gminy jest nie do pogardzenia: miasto w całości pokrywa koszty transportu i unieszkodliwienia azbestu. Ale warto o swoich zamiarach poinformować urząd miejski do 15 marca.

Urząd miejski kontynuuje realizację programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Radomia (zabierz głos/oceń prezydenta), przyjętego w 2010 roku. W ubiegłym roku do urzędu wpłynęło 70 deklaracji wykonania demontażu azbestowych dachów. Co prawda, nie wszyscy właściciele nieruchomości ostatecznie przystąpili do realizacji swoich planów.

Może więc w tym roku okoliczności będą im bardziej sprzyjały. A miasto właśnie przygotowuje wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o uzyskanie dotacji na zbiórkę, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest. Z tej właśnie przyczyny Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa zwraca się do właścicieli nieruchomości, którzy w bieżącym roku mają zamiar wykonać demontaż pokryć dachowych, o dość pilne – w terminie do 15 marca – składanie wniosków.

Wnioski wraz załącznikami dostępne są na stronie internetowej:www.bip.radom.pl (w zakładce: załatw sprawę, ochrona środowiska i rolnictwa). Można je tez pobrać osobiście w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa – pokój 314, gdzie także przyjmowane są wnioski.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (048) 36 – 20 – 692.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.